• Anonym (kille)

Jag vill ligga med alla tjejer

Jag har en tjej sen ca 5 år tillbaka och nu ska vi snart ha barn.
    Jag är jättelycklig över det och älskar min tjej över allt annat.
    Nu när vi ska få barn så har jag börja känna att nu är det "på riktigt", ingen återvändo.
    Jag känner det som en stor sorg att jag kanske aldrig mer i hela mitt liv kommer att ha sex med någon annan. Vart jag än går så tittar jag på andra tjejer och undrar hur det skulle vara att ha sex med dom och känner mig sorgsen när jag inser att det inte kommer att hända.
    Jag har alltid haft lätt att få tjejer och har tidigare "lekt runt" och haft många sexpartners men kan inte få nog, är lika kåt nu som när jag var 14.

Jag vill ju verkligen ha familj och hålla mig till min flickvän
    men varför måste det vara så svårt?
    Känner andra det som jag, särskilt ni tjejer?

• Svar på tråden Jag vill ligga med alla tjejer
  • Frannyfine

Jag kan förstå hur du menar.. Och det är ju stora livsförändringar vi går igenom.. Klart att frågan om "gräset är grönare någonannanstans" kommer.. Men det är skillnad på att grubbla på det och att verkligen göra något.. Jag kan förstå din känsla att kicken av att man kan "få" den man är sugen på inte kommer att finnas eftersom du är upptagen numera och att du saknar den biten men försök att känn efter om det kanske är så att du kan få ut samma kick av din tjej? Och du.. jag vill inte vara brysk men kåtheten är väl bara ett underbart livstecken och kan du inte ...få utlopp för det tillsammans med din tjej? Göka på så kanske det "lugnar" sig...
    Och tänk så här: Även om du aldrig ska ligga med någon annan spelar det i sig egentligen nån roll? Ni borde ha det rättså bra i sänghalmen ihop eftersom ni väljer att skapa familj så då är det ju inte hela världen om du får bra sex på hemmaplan? då är det ju dessutom både säkert, tryggt och större möjligheter att utveckla sitt sexliv istället...

jösses sicken novell men hoppas jag inte rör till det ännu värre...

Oavsett om man sitter eller står, gör det ont om man i skallen slår!
  • Anonym (Smutsig)

Jag förstår precis vad du menar! Jag är ganska flörtig av mig rent allmänt och gillar uppmärksamheten och spänningen i att flörta lite. Även om jag har ett stabilt förhållande sedan lååååååååång tid tillbaka, har jag under åren drabbats av små förälskelser, och emellanåt "fantiserat" om att lämna min man och börja leva singelliv. Fastän jag egentligen inte vill, fastän jag är vansinnigt lycklig med honom.

När vi bestämde oss för att skaffa barn var det för mig slutpunkten på mitt tvivlande och fantiserande om singelliv. Nu skulle vi leva tillsammans, punkt slut. Under graviditeten drömde jag märkliga drömmar flera gånger, om några av de gamla förälskelserna jag haft under mitt förhållande. T ex drömde jag att en kille hade fått cancer och höll på att dö. Senare drömde jag att jag fick veta att en annan kille jag varit lite förtjust i, gått ner sig rejält i knarkträsket. Mycket intressant, i drömmarna var liksom lite inbakat att jag ville vara med dem och "hjälpa" dem men inte kunde.

Jag tror att dina tankar är naturliga. Inte för alla, det kommer säkerligen ett gäng svar i tråden från folk som tycker att såna som vi är smutsiga idioter. Men då får det väl vara så. För jag tycker också att dina känslor är positiva - de betyder ju att du verkligen vill satsa på din familj, och det är väl inte så konstigt att man sörjer saker man inte (längre) kan få.

Lycka till med bebisen!!

• Snodden

Håller me dig det är svårt att hålla sig till en och samma, har själv det problemet fastän jag är tjej då. Men min sambo börjar mer och mer lära mig att man kan ha det kul med en partner. Är också gravid och drömmer om sex med andra killar, men som sagt man bkir ju känslig när man är gravid av någon kosntig anledning, snart börjar allvaret då måste man ta sig samman.

Men även fastän man har barn ska man kunna leva lite, tycker att man kan få flörta och kramas men bara det inte händer något mer än så. Så fösök att va nöjd med din tjej *Lycka till* Kram ;) !

• Anonym

Du kanske inte är så "redo" som du tror att du är. Att få barn med en tjej och redan nu innan ungen ens är född fundera på andra tjejer tycker jag inte låter något vidare smart. Nä du får nog ta dig en redig funderare på hur du vill ha de egentligen.

• Robot

Man är inte "redo" förens man verkligen får barn, under en graviditet får man allt typer av nojjor och funderingar, även män. Det betyder bara att du inser situationens allvar och att du kommer att ta ditt ansvar. Du vet inte hur framtiden kommer att bli om det ens håller när ni fått en liten, för allt kommer att bli så totalt anorlunda, du märker det inte för det smyger sig på. men det är bra och positivt, du kommer många gånger säkert önska att du inte hade barn eller sambo och var singel, men så inser man vilken skatt man har och hur lyckligt lottad man är och så försvinner tankarna för den gången.

• Charlie Bravo

Robot,

För första gången på länge instämmer jag med det du skrev.

För visst kommer livet att förändra sig drastiskt när barnet väl är på plats, och med stunder av lite sömn och en tjurig flickvän så kan naturligtvis singellivet ibland kännas lockade. Men så får du det där leendet från ditt barn när du kommer hem från jobbet, tjejen ger dig en stor välkomnande kram och så är allt glömt igen.

• Fernandita

Förstår ditt dilemma... Klart det kan vara lockande att tänka på andra men jag tror att om du skulle gå och vara otrogen och du ligger där med den andra tjejjen och ni är "klara" så skulle du nog känna dig ganska tom. Du känner henne inte, har inga känslor för henne, va e d för poäng liksom. Du skulle nog längta hem till din tjejj och ditt fina lilla barn och tryggheten och värmen som finns där. Till slut tröttnar man på att vara ute och flumma och då finns det inget bättre att komma hem till en familjen.

• Matriark

Tankar och känslor är något som inte är så lätt att kontrollera.
    Handlingar är lättare att kontrollera.
    Men dessa två inledande på ståenden vill jag mena att jag inte dömer dig för vad du tänker, du har ju inte gjort någonting fel. Det viktiga är ju att du verkligen vill ha din flickvän och familj.

Tror att dina tankar är helt normala för alla som är i väntans tider, eller inom kort ska gifta sig (dock många som aldrig skulle erkänna det) Det är ju lite omskakande med att inse att det plötsligt blir "på allvar", fö livet ut. Jag tror som andra skrivit att det kommer släppa när barnet fötts.

Någon gång har jag nog haft samma känslor, men kanske mer saknat det att inte uppleva att vara "nykär" igen.

Numer har jag ingen sån saknad. Jag har upptäckt att den känslan kan komma tillbaka då och då även i ett längre förhållande. Sex tycker jag är bättre med den jag kännt länge, för vi kan prata om allt och känner till varandras preferenser.

• plast killen

livet e kort med tanke på hur länge man e död brukar jag säga, man vill ju hinna med så mycke som möjligt ju... ingen mus e den andra lik... men alla e sköna på sitt sätt

Svar på tråden Jag vill ligga med alla tjejer