Min kille är överkåt!
Någon i min situation?
Någon i min situation?
Här finns en...
vad gör han när han inte får?
Min kilel förföljer mig taffsar, visar ballen, stryker den mot mig, tjatar som en liten unge......
Min med=)
Va glad att han kåt på dig. Vore väl tråkigt om han sprang till andra...........eller?
"Min kilel förföljer mig taffsar, visar ballen, stryker den mot mig, tjatar som en liten unge...... "
Killar är bra konstiga, precis som det skulle få dig på humör? Snarare tvärt om skulle jag tro!
Till Kille
Jo det ska man väl va, men ibland blir det lite för mycket...
Jag är glad, tycker han e jättegullig ibland men jobbig ibland han ger sig inte den jäveln, och så håller han på med ollonet det har ju en springa, dom rör han så det ser ut som den pratar till mig, när jag sitter på toa trycker han in den i springan mellan dörren, ibland helt oförberett..... kan se rätt skojjigt ut....
Men jag tycker att det är bra att han är så kåt som han är. Det visar ju att han tänder på mig=)
haha han låter rolig din sambo... jag är också "överkåt" eller vill i princip hela tiden, men vad ska man göra med en så sexig sambo som jag har?
*skrattar* Alltså, han kan ju inte vara helt pantad eller hur? Han måste ju ha lärt sig att han får komma till oftare genom att slänga omkring med ballen, stryka den mot dig och "sjunga med den" i dörrspringor - varför annars fortsätta ... man lär sig nya knep hela tiden, hehe.
Grattis. Här är det tvärtom.
Ja han funderar till och med på att söka hjälp för han tycker det är så jobbigt . Blir bara värre och värre ju äldre han blir. Han är 31 nu. Jag vill inte ha sex flera gånger per dag. Även om jag önskar jag ville. Blir trött av att vara bebismama.
Han går runt och gnider sig mot mig, tafsar på mig. Händerna under min tröja. Ibland retas jag med honom. Tar på mig en t-shirt utan bh, och då är det kört för honom.
Räcker med att säga "knulla" så blir han stenhård.
haha
haha!:P tror att dom flesta killarna skull ekunna jöka flera ggr per dag:P iaf min!!
men jag är iaf glad att han inte stryker sig mot mig eller springer runt å ollar på saker!!hahah! då skulle han inte få det minsta lilla vill jag lova
fasst han är tam så det är jag som bestämmer när var och ur!!hahah!
"Jag är glad, tycker han e jättegullig ibland men jobbig ibland han ger sig inte den jäveln, och så håller han på med ollonet det har ju en springa, dom rör han så det ser ut som den pratar till mig, när jag sitter på toa trycker han in den i springan mellan dörren, ibland helt oförberett..... kan se rätt skojjigt ut.... "
haha! förstår att det kan se skojjigt ut!! vilken lirare:P men han får nog IG i förföringsbetyg:P