• Göteborgsbruden

Kraftig nidblödning?

Tänkte vända mej till er som hade kraftig nidblödning(lite som mens alltså), hur såg den ut, hur länge varade den osv?? Har ju hört om folk som haft det men inte hittat mer än en person hittills. Skulle vara intressant o höra från några som faktiskt haft kraftig nidis, vet inte om jag har det, antagligen inte men skulle som sagt va kul o se om jag känner igen mej.

Nån som kan berätta nåt??

Screw you guys, I'm going home
  • Svar på tråden Kraftig nidblödning?
  • lillchoppa

Första graviditetenhade jag ungefär som vanlig mens.Blödde mycket dom två första dagarna och hade mensvärk,sen lite mindre nåra dar till,och hade samtidigt mensvärk.En vecka senare fick jag ett plus!
    Graviditet nr två blödde jag bara lite och hade lite mensvärk ett par dar,och det blev ett plus.

• Göteborgsbruden

Jag har blött i 4  dagar nu, inte lika mycket som mens, kommer knappast blod i bindan jag har.. Mensvärk har jag också, men lite mindre idag faktiskt, skönt Blöder ungerfär samma hela dagen, lite mer ibland men mest väldigt lite.. men tror la inte att det är en nidis.
    Tack för att du dela med dej lillchoppa

Nån mer som vill dela med sej?Snälla

• Elle 02

Jag hade nidblödning i ca 4 dagar, men det vara bara brunaktiga flytningar... inte alls som mensen. Det slutade tyvärr inte bra den gången.
    Det låter ju inte som en nidblödning du har, däremot kan man ju få som mensliknande fast man är gravid runt tiden man skulle haft mensen.
    Nidblödningen kommer ju ca 7 dagar efter att ägget blivitbefruktat...

• Mica82

en liten fråga från mej som har nollkoll då det gäller nidblödning :
    har man nidblödningen under den tid då man egentligen ska ha sin mens?

• Elle 02

Nidblödning får man väl ca 1 vecka efter ägglossning och ca en vecka innan mensen.

• Göteborgsbruden

Det är nog bara mellanblödning jag har, ska ju inte ha mensen förens omkring den 24-28 januari, är inte riktigt säker på när men antagligen den 24:e. Aja testa ska jag göra imorgon o om ninte mensen kommit om det är neg om 1,5 veckor så testar jag igen.

Tack för alla svar

• ame3

Hej!Jag undrar om man kan ha mens värk med svullen mage oxå vid nidblödning?jag har gjort en ivf och satte tillbaka ett embryo i fredags och hade en lite blödning i går kväll.men har mensvärk coh e svullen i magen...

Svar på tråden Kraftig nidblödning?