Storpack kondomer?
Någon som vet en bra hemsida där man kan köpa storpack kondomer relativt billigt?
Någon som vet en bra hemsida där man kan köpa storpack kondomer relativt billigt?
Tack för den!
Var lite för snabb, glömde skriva att jag inte letar efter vanliga RFSU kondomer.
Har köpt en packe med kondomer förut på en hemsida men glömt av var. Dom var packade i gröna, röda och svarta förpackningar. Har dock inte lådan kvar och det var länge sen så jag har glömt vad dom hette!
www.presex.se/showArticle.jsp;jsessionid=PKOOLNIOPKFE&17006_30_pack
Glömde skriva att jag själv handlat 60 pack på rfsu.
Jo jag får väl också ta och göra det. Verkar omöjligt att hitta dom kondomerna jag köpt förut. Kollat varenda sida på nätet tror jag. Attans för dom var så bra!
Tack ändå för svaren!
jag gillar choosan måste jag säga, dom här nya royal från RFSU gjorde ont som fan sa tjejen.. tipps bara.
Tittat här: www.kondomklubben.com/index.php ?
Det finns flera liknande sidor, bara att googla. Soft Space kan jag rekommendera om RFSU är lite trånga..
Kontaktade www.lovelust.se och fick köpa 100 kondomer för 275 kr + frakt. (Vibes)
Va? Gjorde Royal ont? Jag gillade dem!
www.martinshop.se har bl.a. 72-pack av Durex kondomer! Tillräckligt stort?
dom gjorde det kanske för att hon hade sköra slemhinnor efter grav..
Tycker inte heller att Royal gjorde ont. Däremot kanske en smula upphaussade, inget speciellt med dem. Bara dyrare. =)
okej.
Nej inte var de speciellt bra, men bra för killen kanske med lite mer utrymme.
På lustjakt.se har de 60-pack Londonkondomer för 239 kr.