• esthelle

Tips på var man kan boka flygstol till thailand där man INTE betalar fullt vid bokning!!!

Hej hej,

Undrar om ngn har tips på var man kan boka flygstolar till thailand och betala handpenning vid bokningen och slutbetala strax innan resan?! Har kikat i kväll på nätet och hittat resor till bra pris men dom ska ha full betalning redan i morgon!

/Esthelle

• Svar på tråden Tips på var man kan boka flygstol till thailand där man INTE betalar fullt vid bokning!!!
  • Crazy Baby

Det beror ju lite på vad det är för biljett typ och när ni ska resa!

När vi åkte till Thailand julen -05 så bokade vi i mars och betalade 30 dagar innan avresa!

• esthelle

Hej Crazy Baby, allt bra med er?

Hm, kanske specificerade lite dåligt. Det är reguljärt vi tänkt åka i slutet av november - det är lååångt kvar. Dom bolag jag hittat resor m bra pris till ska ha slutbetalning i morgon! Kanske är det så när man bokar reguljärt, bokade ni flygstol via charter?
    Förra gången jag reste så var det m fritidsresor och då bokade vi enbart en flygstol fast det var ju via en charterresa och då tror jag vi betalade strax innan vi reste, hm kan det vara så kanske....?!
    Åkte ni reguljärt då förra vintern el flygstol via charterresa & vilket bolag? Ingen ny resa inbokad? Nu är ju era minsting kanske liiite liten än!

• Crazy Baby

Nää, det var reguljärflyg! Vi flög med Thai och bokade genom Jade Travel! http://www.jade.se/

Kontakta dem, de är störst på att boka Thai i Sverige och har därför väldigt bra priser!

Svar på tråden Tips på var man kan boka flygstol till thailand där man INTE betalar fullt vid bokning!!!