naturlig fuktkräm för ansiktet???
Jag skulle vilja ha en kräm till mitt ansikte som ger fukt+vitaminer...men med så lite onödiga tillsatser som möjligt. Har någon något tips?
Jag skulle vilja ha en kräm till mitt ansikte som ger fukt+vitaminer...men med så lite onödiga tillsatser som möjligt. Har någon något tips?
i decleors produkter är det bara naturliga oljor från växter......
Suki
rosenserien verkar intressant, har du "iii" eller någon annan provat?
Ja, jag använder själv rosenserien just nu. Har övergett dermalogica för denna serie Jag tycker rosenseriens produkter fungerar jättebra, och de har faktiskt lyckats balansera min hud vilket jag inte hittat någon produkt som gjort det innan. Skriv till de på företaget och be om prover på de produkter du är intresserad av så kan du känna dig för lite.
Ett tips sen om du vill köpa de är att beställa genom www.bodystore.se, det är billigare där, plus att där finns en kvinna man kan ringa till som kan rekomendera rätt produkter för just din hudtyp.
vart köper man suki?
ME, Marja Entrich.-serie. utan tillsatser & skit. Jag älskar den!
Jag gillar bodyshops produkter.Men de är ju parfymerade med fruktoljor och sånt.
Lakshmi produkter är superbra. Helt naturliga och doftar ljuvligt! Finns inköpsställen på den här hemsidan:
www.natur-skonhet.com. Jag blev dessutom av med mina plågsamma hudproblem när jag började använda dessa.
DR Houschka!
ett bra ställe www.pureskin.se
Pure skin innehåller både alkohol och parabener tyvärr .
Köp på apoteket vettja....PROPYLESS.... huden blir mjuk som en baby och den är bara super!!! rekomenderas av hudläkare
Billig och myket bättre än någon annan ansiktskräm jag har använt någonsin:...Huden kan inte ta upp vitaminer och tillgodogöra sej dem genom porerna endå så mitt tips är ät mer vitaminer genom munnen och avvänd propyless KRAM
Ja dom använder cetylalkohol och parabener såg jag på hemsidan.
Men jag som hade torr hy med finnar i ansiktet förut kan ialla fall säja att nu är huden bebis mjuk och len .
Här är en rolig länk om man vill se över innehållet, men inte riktigt orkar slå upp allt själv.. Det går även att söka på enskilda ingridienser, men ta det hela med en nypa salt.. ;)
www.ewg.org/reports/skindeep2/
Förövrigt innehåller både Rosen Serien (ska tydligen särskrivas) och ME parabener. Helt förståeligt, vem vill ha en kräm som ruttnar?