• På besök

Hallo där gubbar

Tjenare är ganska ny här, har varit inne en sväng men inget som jag följt upp. Undrar vilka andra som är här. Jag har 6 egna ungar de är födda.
    93
    02
    02
    03
    06
    06
    Jo ni läste rätt jag har två tvillingpar......lite att göra...lol!!
    Alla är tjejer förutom tvilling 2 i sista graviditeten. DET BLEV EN GRABB! Sjätte gången gillt!!!! Japp så nu har man äntligen en pöjk att göra pöjksaker med......Även om två av tjejerna är mer "grabbiga" än många grabbar.
    Annars snickrar jag en del och spelar dataspel,,,,,,Närjag inte heltidspluggar på universitetet.
    Jag älskar jakt och fiske...............När jag hinner ut!!!!

Ha det och kolla gärna in kort på galleriet.

/Ha det nu måste jag börja plugga. Har en 6-timmars tenta imorgon Lars

Lassemannen m, 6 ungar
  • Svar på tråden Hallo där gubbar
  • Charlie Bravo

Välkommen. Är imponerad av att du överhuvudtaget får tid till dig själv med sex ungar. Fiskar (läs: fiskade) själv en hel del, men efter det att vi fick en son i sommras har antalet turer kunnat räknas på ena handen (och då behöver jag inte ens använda alla fingrar).

• Tvillingpappan

Välkommen till tvillingskaran

• Ulfino

SEX Ungar och EN Grabb!

Vilka härliga julaftnar och släktträffar det blir, liv och lust i alla hörn!

Sedan kan det ju vara bra med en tonåring, ur en förälders synvikel, om man får dem att hjälpa till alltså. Hur trivs tonåringen själv med allihopa?

• Biodlaren

Hej och välkommen. Själv har jag två pojkar och har en i frugans mage som vi hoppas ska bli en flicka.

• Tvillingfarsa

Tjingeling jo tvillingar e trevligt, dock harj ag bara två töser.

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • På besök

tackar alla papps. Hoppas jag nu hinner leva upp till mitt löfte att vara här en del!!!!

Vi höres

Lassemannen m, 6 ungar
  • Joels Pappa

Låter som du skulle ha fullt upp, stongt att plugga samtidigt :)

Svar på tråden Hallo där gubbar