Köpa böcker på nätet - tips på adresser?
Tänkte försöka få tag på boken "Du ska bli pappa" av Dick Sundvall till min man i julklapp. Undrar vilka siter det finns på nätet där man kan tänkas hitta denna bok?
Kram Kange
Tänkte försöka få tag på boken "Du ska bli pappa" av Dick Sundvall till min man i julklapp. Undrar vilka siter det finns på nätet där man kan tänkas hitta denna bok?
Kram Kange
Ett bra ställe är www.bokus.se dom brukar ha de bästa priserna.
har du provat att söka på www.adlibris.se? Dom har mycket där..
Jag brukar köpa från:
www.internetbokhandeln.se
www.cdon.com
Båda ställena har mkt böcker till riktigt bra priser. Jag köper in inbundna isfolketböcker och de är billigast där. Internetbokhandeln tar bara 19kr i frakt och cdon tar 29.
Håller med zitis81 där jag själv har handlat många julklappsböcker!
www.bokpris.com
där får man reda på det billigaste stället att handla boken på.. rekommenderas!
kan oxå kolla www.pricerunner.se så får man bästa pris med/utan frakt
Hej Kange! :O)
Har inga bra tips, men ungefär samma fråga som du - var finns det bra böcker om grav. på nätet? Eftersom det verkar stört omöjligt att hitta riktigt bra, faktaböcker i bokhandeln(eller har ni andra redan varit där och köpt alla bra böcker ;O)) söker jag med ljus och lykta efter BÄTTRE grav.litteratur. Vill ha något som beskriver mer vad som händer med/i min kropp under graviditeten, inte BARA hur fostret utvecklas, etc. som det mesta handlar om som jag sett. Hittar inget vettigt på nätet heller. Visst, vissa sidor har en liten info liksom vid sidan av fosterdelen, som en liten parentes typ "ja, vid den här tiden mår många lite illa". ??? Jaha? Varför? Hur många? Mår alla illa på morgonen? Är det bara jag som mår pest dygnet runt? Massor av frågor utan vettiga och grundliga svar. Avskyr den där fjantiga "ååååååh-du-ska-bli-mamma-vad-gullinuttigt-såhär-sött-blir-ditt-lilla-gullefjun-bry-dig-inte-om-alla-dumma-som-påstår-att-graviditeten/förlossningen-inte-är-himmelriket-på-jorden-må-bra-och-bara-njuuuuut-av-ditt-grav.illamående-bla-bla-bla...". Jag vill ha fler igenkänningsböcker...liksom...?
Den enda riktigt bra bok jag hittat hittills som vågar ta upp, ventilera och t.o.m skratta åt allt jobbigt, dråpligt, slabbigt, läskigt, knasigt som kan drabba en blivande mamma är boken "Handbok för gravida - Allt din doktor inte berättar..." av Vicky Iovine. Den är förvisso amerikansk i grunden(svensköversatt), men gravid, som, gravid... Har fått mig många härliga, förlösande skratt av denna bok. Som min bilmek. brukar säga när jag inte vet om jag ska skratta eller gråta över servicefakturan; "Skratta - det är mycket roligare!".
Hoppas allt är bra med dig Kange! Tänk att vi skulle hamna här samtidigt efter all tid på NetDoktorn... :O)
MVH-Kicki :O)
Jag beställde just den boken från www.adlibris.se i veckan, har för mig att den kostade 149 kr...frakt 20 kr hur många böcker du än beställer och du betalar på faktura. 2-5 fraktdagar
Beställt där förut...skitbilligt och skitbra!!!!
Om du går in på www.bokfynd.nu så listar de, de billigaste internetbokhandlarna. Fungerar jättebra!