• Anonym (baboon ass)

babian-rövhål

Ursäkta rubriken, men efter att ha fött barn (som nu är några år) ser mitt bajshål inte längre ut som innan. Jag har inga hemorrojder (det gör inte ont i alla fall och det blöder inte) utan hålet är bara stort, köttigt och liksom svullet, som om det har vänts in och ut och inte gått tillbaka- vilket iofs var precis vad som hände under förlossningen. När jag har gjort nr 2 ser det värre ut än någonsin. Kan ju säga att jag inte är direkt sugen på doggystyle-sex, med detta groteska babian-arsle. Är det fler som har det såhär och kan man göra något? Måste jag opereras?

• Svar på tråden babian-rövhål
  • Stoffe76

Oj, vilken detaljerad beskrivning! Du kanske borde gå läkare och be att bli undersökt? Är det bara en kosmetisk fråga så kanske du kan undvika ställningar som blottar din bakdel? Har du andra besvär så borde du absolut söka läkare.

• Anonym (mama)

Hihi du skriver om ditt komplex på ett humoristiskt vis i alla fall vilket visar att du still going strong!
    Kanske är ett gäng hemorojder trots allt? Det går att operera. Förutom det kosmetiska lidandet - lider du fysikt också?

• Anonym (big ass)

Har en vännina som fick något liknande fast mellan anal-öppningen och slidan. Hon störs av det och lider av att ha det bara genom att tänka på det... men enligt doktorn så är det knappast något tal om fysiskt lidande då det inte påverkar hennes behov att kissa o bajsa ... så hon fick inte genomgå en operation för att ta bort den.

Men för dig låter det ju som att det är jättejobbigt att göra nr2 ens. Det hade jag nästan dragit mig från att göra känns det som. Tycker absolut att du borde kika på möjligheterna med att ta bort det hos en läkare.

• Anonym (baboon ass)

Stoffe76: Haha, ledsen om jag blev lite för detaljerad i min beskrivning, jag rycktes väl med, antar jag...

Har inga direkta besvär av detta, inte när jag bajjar heller, bara det att hålet blir större efter det. Har testat hemorrojd-salva, men det hjälpte inget alls, så jag misstänker att det inte rör sig om hemorrojder.

Antar att jag får leva med det. Och kanske hoppas att allt åker in igen nu när jag ska föda tvåan! Fast i värsta fall kanske allt hänger ner till knävecken istället... Tack för alla svar!

• Anonym (gump)

Jag tycker du ska prata med din BM om detta innan du föder 2:an, så att din "babianröv" inte blir värre och du kanske skadas för livet. Du kanske rentav inte bör föda vaginalt. Det är ju inte så jävla kul att både ha "babianröv" och läcka bajs...

Fick en sfinkterruptur av förlossningen (ringmuskeln går av) och mitt gumphål ser skumt ut, har liksom lite för mycket hud vid ena änden av hålet och typ för lite vid den andra.

• Anonym (Haha)
    Anonym (baboon ass) skrev 2007-01-19 12:46:05 följande:

Ursäkta rubriken, men efter att ha fött barn (som nu är några år) ser mitt bajshål inte längre ut som innan. Jag har inga hemorrojder (det gör inte ont i alla fall och det blöder inte) utan hålet är bara stort, köttigt och liksom svullet, som om det har vänts in och ut och inte gått tillbaka- vilket iofs var precis vad som hände under förlossningen. När jag har gjort nr 2 ser det värre ut än någonsin. Kan ju säga att jag inte är direkt sugen på doggystyle-sex, med detta groteska babian-arsle. Är det fler som har det såhär och kan man göra något? Måste jag opereras?

Haha
Svar på tråden babian-rövhål