• KnutRut

Är i vecka 31 och mår dåligt! Någon mer?

Hejsan!!!

Är gravid i vecka 31 och har blivit mycket tröttare, mår illa och har ont i magen.
    Är det bara jag som känner så här?
    Känns som om jag inte alls kan slappna av.
    Lägger jag mig i sängen och ska sova så måste jag göra något annat...
    Känner mig totalt rastlös..
    Jag är så trött men järnvärdena är bra....
    Är lite förkyld men vet att det inte alls har något med det att göra...
    Hur länge ska man känna så här???

Kramisar!

• Svar på tråden Är i vecka 31 och mår dåligt! Någon mer?
  • Björkeli

Hej.

Är oxå i v31 o känner mig jätte konstig i kroppen. Går nästan inte o beskriva... Plus att jag har grav foglossning så jag går som en pensionär ungefär. Kan knappt ta mig upp ur sängen på morran...

Det värsta är att jag kan knappt sova på nätterna. Vilket brukar vara min favvo hobby. Nu ligger jag o plågar mig trött istället, för att ca två timmar senare vakna mitt i natten o omigen ha problem med att somna.

Suck, lite synd e det allt om oss... Vill att det skall vara över NU!!

• Super

Whohoo=).. är inte ensam om detta då.. jag är trött och hängig dag in o dag ut.. har svårt att sova om nätterna... känns som man är tillbaks i v 13 eller nåt=)... du är inte ensam om detta.. men om några veckor så har vi våra små i famnen:).. *kramar

• Molly00

Skönt att veta att man inte e ensam..... Mår illa e trött å känner mig helt orkeslös oxå sover jag jätte dåligt...*pust* men som sagt var så e dom snart i famnen...längtar....

• Molly00

Glömde säga att jag går in i v.32 imorn...

• MammaHela

Ganska vanlgt. I alla fall med llamåendet och värken i magen. Livmodern är väldigt högt upp nu och trycker mot magsäcken och det är oftast väldigt obehagligt.
    Men det går snart över när bebisen sjunker. Att du är trött kan vara för att du inte rör på dig så mycket (har läst om din foglossningen och förverkarna som gör att du är mycket sängliggande). Man blir väldigt trött av att inte röra på sig.

Håll ut, snart har du din bebis hos dig =)

• aaaa

knutrut.
    jag mår också dåligt :(
    det är inge kul alls att det gör ont å man kan inte sova och man har tråkigt hela tiden.
    kan itne städa heller vilket fram tills förra veckan var min favoritsysselsättning.
    jäkla foglossning,

Svar på tråden Är i vecka 31 och mår dåligt! Någon mer?