• MolleMalin

Vad betyder det när man får färgen lila?

Ja... tränar lite på det där m mediumskap o igår kom en kvinna till mig från andra sidan och gav mig färgen lila. Undrar vad det betyder? Vill bara ha seriösa svar fr ex tränande medium, medium el liknande - o vill helst inte ha ngt alls om det är negativt att få just lila!

Tacksam för svar!
    Trevlig helg!

• Svar på tråden Vad betyder det när man får färgen lila?
  • Teskedsmamman

Liten betydelse av färgen lila:

Intiutiv, magi, tystnad och religion, påverkar oss inåt, skapande i violett ljus blir extra stimulerat.

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Skrot i magen (v.14) BF - 070724
  • MolleMalin

Ingen som har ngn sån där bok där det står vad det symboliserar när man får en viss färg - eller djur?

Det var ju ngt hon ville säga m färgen o det är frustrerande att inte veta vad!

• sofisan

Sägs att färgen lila har en högre energinivå än andra färger. Står även för kronchakrat som symboliserar kontakten med dina guider mm mm mm.....

• sofisan

Fel fel!!!! Pannchakrat ska det vara, Det tredje ögat som står för din intuition och förmåga att se "inåt".

• Johan

Enligt vad jag lärt mig så är lila färgen för medialitet, kronchakrat, länken till andevärlden. Du kanske fick lite hjälp att kontakta andevärlden? Använd den färgen nästa gång du öppnar upp och så om det funkar bättre

• Johan

I så fall tror jag att det var en påminnelse att det lila finns kvar i ditt liv... Det kanske är dags att värma upp lite igen ja

• angeldancer

MolleMalin, tränar du själv på mediumskap? Har du funderat på att skaffa en bra lärare/mentor eller sitta i cirkel? Visst kan det vara bra att ställa frågor på nätet oxå, men det finns ju inga garantier för att den som svarar vet vad den pratar om...

Lila står generellt för andlighet, höjd medvetandenivå och transformering av negativa energier, men det kan stå för mycket... För att kunna ge ett bra och mer specifikt svar på vad färgen betyder för just dig behövs mer av en dialog och scanning av ditt energifält.

Lycka till!

AngelDancer

• MolleMalin

Johan: Håller m dig. Var inne o kollade din sida för ett tag sen o upptäckte då att det var du som var hemma hos min syster o hade en seans! Det körde ju ihop sig lite för oss eftersom Britt inte kunde komma.. *arg* Vi tyckte att du var jätteduktig! Hoppas att du minns oss. Det var i Vara. Min syster är skeptiker men var lite skakig e det du berättat för henne. Häftigt!

Måste försöka öva mer men jag känner mig så osäker... O så har jag ingen att träna på! Vill inte veta ngt om personen ifråga. När det gäller vänner så vet man ju på ett ungefär vem som gått över o så.. Är rädd att jag ska blanda ihop min hjärna m andevärlden! Några bra tips på hur jag kan hitta modet igen???

Tack alla för hjälpen!

• Johan

MolleMalin:
    Klart jag kommer ihåg er! Jag var fruktansvärt nervös innan seansen hos er, det var min första, och hittills enda gruppseans, så det är jättekul att ni är nöjda med den

Du får gärna maila mig istället på johan@mediala.se då jag är rädd att det blir lite OT här att skriva om övningar och hur man kan gå vidare. Det är dock bra att vara lite osäker anser jag.

Svar på tråden Vad betyder det när man får färgen lila?