• blondtjej

Flytta en stor lekstuga?

Vet inte vart jag ska lägga min tråd riktigt.. testar här!

Som ni ser i rubriken så vill jag på ngt vis förflytta en ganska stor lekstuga (vet inte exakta mått, men typ 3x2 meter eller ngt i den stilen..
    Vet inte ens om det är möjligt då min mamma sålde huset för snart 2 år sedan och den ingick där.. Men min farfar bygde den och jag vill ha den tillbaka känner jag. Han gick bort för snart 1 månad sedan och jag känner att jag vill ha den han gjorde till mig och bara mig..
    Kan tänka mig att det kan bli en dyr historia och man får ju säkerligen fixa en ny till familjen..

Tror ni att det är möjligt!? Jag kan inte sova för jag bara tänker på denna.. Varför den står kvar är att just då tyckte vi att det var bäst, den lilla flickan älskade den och mamma flyttade till lägenhet. Jag kan bara komma på att den kanske kan få stå på min sambos mammas tomt. Den är jättestor och skulle inte vara ivägen alls.
    Jag är ju inte ens 100 på att stugan är kvar eller ngt alls, men den borde ju vara det..
    Åhh, varför är man alltid så efterklok!? Just nu är jag helt förtvivlad och jag vill ha den!

• Svar på tråden Flytta en stor lekstuga?
  • blondtjej

Strunta i denna tråden tack,, kommer aldrig att gå och hur jag än gör så är det omöjligt!
    Det är inget speciellt med den så sett, bara att farfar gjorde den!

Så, låt denna tråden försvinna in i dom glömda tack

Svar på tråden Flytta en stor lekstuga?