Från smalfilm (Super 8) o VHS till DVD??
Nån som kan rekommendera nått bra företag på nätet som blivit nöjd ned resultatet?
Nån som kan rekommendera nått bra företag på nätet som blivit nöjd ned resultatet?
Det skulle jag gärna vilja veta också Jag har en super8 film från när jag var ett år som jag skulle vilja ha till dvd. Har inte vågat lämna in den till någon i och med att min pappa är med på den och han dog när jag var tre. Detta är den enda filmen som finns med honom och jag är livrädd att den ska bli förstörd
Jag har även en kasett i ntsc format filmad på vårt bröllp i usa som vi inte sett än. Den skulle jag också vilja ha på dvd? Någon som vet nåt bra ställe?
Puffar lite
Min pappa gör sånt
privat eller har han ett företag?
Han har ett företag. Vet inte om man kan skicka till honom eller man måste avlämna på plats?
ok, har han nån hemsida man kan kolla på? skulle va kul att veta lite priser och sånt
Man borde kunna göra det själv om man har en kamera kvar och så köper man till lite kablage. Kommer inte ihåg vad kablaget heter dock.
Här kan du läsa lite:
www.bgavideo.com/Smalfilm.html
Kamerna finns kvar men den funkar inte längre
Har man inte en fungerande kamera så du kan ta ut en analog signal ifrån går det inte att göra det själv. Då måste du nog lämna in det.
puff