• Ceridwen

Det snöar som f-n i Partille men enligt smhi skall det vara regn! haha

Enligt smhi skall det vara moln på morgonen och regn. Men inte regnar det här inte! Det snöar för fullt och har gjort det i över 1 timme nu. Snart skall vi ut och åka pulka!

Hur mycket kan man lite på vädernissarna? nada..

• Svar på tråden Det snöar som f-n i Partille men enligt smhi skall det vara regn! haha
  • Carisma95

Sitter i A-sås. Här har det kommit ca 0,5 mm under natten...
    Men ser att det är några små, små flingor i luften. Vad har jag att vänta...?!

Be true to yourself and you will never fall...
  • Ceridwen

Cartisma95:

En jävla MASSA snö!!!!! 2 decimeter kanske, kanske 1. Det bara snöar och snöar. Vi har precis åkt pulka.

• Carisma95

Nu har vi nog fått ca 3-4 cm. Men fortsätter det snöa så...
    Sonen såg fullständigt förvånad ut när han tittade ut genom fönstret. Ha ha

• Tini

Suck...snöar här i herrljunga med...

****Stolt mamma till William 050210****
  • Carisma95
    Tini skrev 2007-01-20 12:29:23 följande:
    Suck...snöar här i herrljunga med... ****Stolt mamma till William 050210****
    Suck ? Det är ju fint. Bara det inte smälter bort och blir slask, plask och is...
  • Tini

He he.. Fint o se på men hua att komma ut till... Jag är nog en av de få, som har stormtrivts den här vintern!  Slår ett slag för - Mera grönt!!

• Carisma95
    Tini skrev 2007-01-20 12:41:51 följande:
    He he.. Fint o se på men hua att komma ut till... Jag är nog en av de få, som har stormtrivts den här vintern!  Slår ett slag för - Mera grönt!! ****Stolt mamma till William 050210****
    Ja, du kanske får som du vill.
    Vad sa metrologerna, Norden blir det nya medelhavsområdet om X antal år, med massa turister. Då nuvarande medelhavsområdet blir typ öken...
  • Tini

JA det vore härligt (alltså  medelhavsvärme i sverige)...fast minus om det ska drabba jorden illa... Då står ja hellre ut med snö o kyla...

• Ceridwen

Tini:

Det är just det som är grejen. Jorden håller på att bli varmare och varmare. Var så himla glad åt att det kom snö idag. Även om det kanske regnar bort ikväll. En sån här vinter vill jag aldrig mera uppleva. Fy för värme på vintern, det SKA vara kallt och snöigt.

• Carisma95

Ska väl inte sticka under stolen med att det varit skönt med värmen också, för jag har sluppit oroa mig för halkan på väg till jobbet (4 mil åt båda håll)...

• Coccolina

Vi har ca 2 dm i Kungsbacka....Nu verkar deth slutat snöa och de hotar med att det skall blåsa upp till orkan igen

• Ceridwen

SLurpan:

OCH...regna. Skittråkigt nu när snön väl kom...

• Coccolina

Ceridwen: Nej regn också...Suck... skönt att jag snart skall på semester visserligen skall jag inte til snön men lite sol är inte illa hellr med detta piss vädret som vi har

• Carisma95

Det "roliga" (...) är att det ska vara minus och snöa imorgon igen. Sen är det minus och hyfsat väder nästa vecka.
    Bara hoppas att det stannar runt nollan och inte hinner smälta innan nästa portion kalluft kommer!!!

• Coccolina

vi ar 1.7 grader varmt för tillfället...så ännu smälter inte snön även om den inte är annat än lite slaskig

• Coccolina

Jahapp nu är det 3,7 grader...och har börjat regna igen.. och blåsa...*suck*...

• Carisma95

Nu kan vi inte klaga på att de saknas snö iaf...

Svar på tråden Det snöar som f-n i Partille men enligt smhi skall det vara regn! haha