• xxmeyaxx

Tycker du att Hugh Hefner (Grundaren till Playboy) ska skaffa fler barn?

Han är 80 år gammal.

Hefner har redan fyra barn från två tidigare äktenskap – men nu vill han bilda familj igen.
       Med en av sina tre inneboende flickvänner, Playboy Playmate Holly Madison, 27.
      – Jag kan inte säga att det är planerat, men vi har definitivt fört en seriös diskussion om det, säger Hefner till New York Daily News.

Vad tycker du?
    När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • Svar på tråden Tycker du att Hugh Hefner (Grundaren till Playboy) ska skaffa fler barn?
  • mamyleine

Inget av ovanstående bryr mig inte.

~ Det är alltid värst för dom som tittar ~
  • Hallonbåten

Tycker att han, precis som alla andra, kan få bestämma det själv.

• Ametrin

Visst får han väl bestämma det själv.. Men nog tycker jag iallafall att det skulle vara lite synd om det barnet.

• xxmeyaxx
    Ametrin skrev 2007-01-20 14:35:21 följande:
    Visst får han väl bestämma det själv.. Men nog tycker jag iallafall att det skulle vara lite synd om det barnet.
    Hur tänker du då?
    När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • Rokka Jill

Han få rju göra som han vill.. men känns lite så att de barn som redan finns kunde vara bebisens morföräldrar..

• thisismylife0

Han är på tok för gammal. Han kan inte räkna med att få vara frisk så många av det barnets liv precis om han redan är 80 år. Nej det är bara synd om barnet.

• xxmeyaxx
    Rokka Jill skrev 2007-01-20 14:37:59 följande:
    Men han e rätt stilig för att vara 80bast!
    Haha
  • Jewell

Tycker Holly borde få en baby...hon kan ju inte hjälpa att hon är kär i en man som är 80 år...

Och vill dom andra ha barn oxå borde dom oxå få det!

Svar på tråden Tycker du att Hugh Hefner (Grundaren till Playboy) ska skaffa fler barn?