• Catta040610

förvaring för våtservetter sökes!

Någon som vet vart man kan köpa sådan förvaring för våtervetter i hårdpast som man kan ha i väskan och fylla på allt eftersom.  Gärna nånstans där man kan beställa via nätet och få hemskickat.

• Svar på tråden förvaring för våtservetter sökes!
  • MammaTillFelicia

jar har en sådan och den köpte jag på konsum... de finns nog på de flesta matvaruaffärer där de har babysaker..

• Catta040610

okej för jag har letat överallt. Både i babyaffärer och mataffärer. Och jag kan bara hitta sådana där stora som man har hemma vid typ skötbordet.

• mamsen76

När man köper pampers våtservetter så får man en sådan med om man betalar lite mer sen spar man själva burken och fyller på med ett annat märke om ma så önskar. 

• mamsen76

Aha, jag har aldrig sett småa sånna Men behvs det verkligen, dom små förpackningarna tar ofta slut rätt fort och dessutom är de ju återförslutbara.

• LyNxQ

Du menr en såndär i hårdpast som bara är typ 1,5-2cm tjock?
    Med ett lock som man vrider..
    Jag köpte en på barnvagnsaffären (babyproffsen)

• Catta040610

Ja en sådan liten. Vet inte om man vrider, men det spelar ingen roll. För den kan man väl fylla på. Tycker de engångs bara torkar föratt de inte går att återsluta efter ett tag.

• MiaD
    Men på coops egna våta tvättlappar är där återförslutbart lock. De är jätte bra.
    Mamma till Philip och Moa
  • Catta040610

Aha, för det hade willys förut. Dom gillade jag

• neta70

Jag har köpt en vanlig microvågsburk jag med lock jag och den funkar jättebra både hemma och i skötväskan..

Svar på tråden förvaring för våtservetter sökes!