• gumgum

ömma bröst innan mens men inte denna gång?!

hej! kan detta vara ett symtom!har en son på 2 år men jag tänkte som inte på de under den tiden jag väntade på mensen då! jag brukar ha ömma bröst ca 1 vecka innnan mens,och nu ska jag ha mens den 23"om den kommer" :)

är de några fler som haft som jag eller e jag själv! vill inte hoppas för mycke!

• Svar på tråden ömma bröst innan mens men inte denna gång?!
  • gumgum

såg just att de fanns en liknande tråd,men ni kan väll svara på min oxå:)

• Tinkerbelle

För mig har det varit olika. Den här månaden hade jag rejält ont i brösten och i armhålorna. Förra månaden, nada.... SOrry, men så har det varit för mig....

• gumgum

Tinkerbelle --men jag har alltid haft ont i brösten innan mens tidigare

• UppIDeBlå

jag har inga barn så ja vet ej hur de kan va. men har alltid med ömma bröst 1-2v innan mensen. men har haft denna ggr 2 veckor innan ska ha mens nu den 21/1 hoppas att de ej blir så.

• bambi7

gumgum.. tempar du så du vet om du haft äl den här månaden? Jag e likadan som du har skit ont veckan innan mens och tyvärr förra månaden (utan onda bröst) så fick jag utslag på äl testen men tempen höjdes aldrig så jag hade nog ingen äl den månaden.. därför inga ömma bröst. Men det behöver ju absolut inte vara så för dig!! Lycka till.

• gumgum

bambi7 ...nej jag tempar inte,,,vi har sagt att blir de så blir de en till liten! e ju ingen kris vi har ju en krabat redan ju:)

• Tinkerbelle

Men ont på olika sätt. Förra gången var de dock inget alls. Och mensen var också skum. Tror bara att man är väldigt medveten om sin kropp vid BIM och ser eller inte ser saker som brukar/inte brukar vara där.
    Samtidigt är det just det som är riktigt roligt.

Du skrev att du inte ville hoppas för mycket, och det var det jag ville säga. För mig har det tecknet "hoppat över", och även ändrat karraktär.

• älv

De två gånger jag varit gravid har INTE brösten varit ömma, men däremot blev bröstvårtorna väldigt ömma före mensen skulle komma. Annars brukar jag ha tvärt om, dvs lätt ömma bröst, men inte bröstvårtor (om man inte håller på och drar i dem hela tiden förstås, för att känna efter....)

Svar på tråden ömma bröst innan mens men inte denna gång?!