• maze

hoppgunga babyproffsen

hej!

jag funderar på att köpa en hoppgunga från babyproffsen och undrar om du/ni har ngn erfarenhet av den.Var du nöjd med den?Finns det en bättre alternativ?
    Tackar för alla svar

• Svar på tråden hoppgunga babyproffsen
  • docjompa

Jag har den och tycker att den är bra!

• maze

som jag förstår har den ingen fjäder.Hur funkar den isåfall.Har den ngn gummiband eller?

• Mika86

Vi ha en med fjäder men det finns med gummiband oxå, de ha två olika modeller.
    Vi är helnöjd med vår, sonen älskar den

• maze

men de med gummiband,håller de lika bra som med fjäder?

• Mika86

ha ingen aning men det bör den nog göra.
    De ha samma funktion så välj den du känner mest för

• maze

jag tänker köpa begagnad och är lite tveksam pga gummiband med ålder kan förlora hållbarhets förmagn.

• Mika86

tror inte att det ska va nån fara men annars kan du ju försöka hitta en begagnad med fjäder

• maze

tack Mika 86. Jag har lite tid på mig så jag ska vänta tills hoppgungan med fjäder dyker upp.Den känns säkrare för mig:)

• jummie

Vi har en men mina barn gillade inte att hoppa i den

Så jag har en gunga här hemma, med fjäder, som fungerar alldeles utmärkt men som ingen vill ha!!!

Så tipset för dagen är att kolla begagnade...blir billigare så!

• docjompa

Vi har med fjäder men min sons kusin har gummibandsvarianten, Måste säga att gummibandet känns mycket övertygande vad gäller hållfastheten, men det är bättre gung i den med fjäder. Kolla tradera. En kompis hittade en där som hon fick för 90 spänn.

Svar på tråden hoppgunga babyproffsen