hoppgunga babyproffsen
hej!
jag funderar på att köpa en hoppgunga från babyproffsen och undrar om du/ni har ngn erfarenhet av den.Var du nöjd med den?Finns det en bättre alternativ?
Tackar för alla svar
hej!
jag funderar på att köpa en hoppgunga från babyproffsen och undrar om du/ni har ngn erfarenhet av den.Var du nöjd med den?Finns det en bättre alternativ?
Tackar för alla svar
Jag har den och tycker att den är bra!
som jag förstår har den ingen fjäder.Hur funkar den isåfall.Har den ngn gummiband eller?
Vi ha en med fjäder men det finns med gummiband oxå, de ha två olika modeller.
Vi är helnöjd med vår, sonen älskar den
men de med gummiband,håller de lika bra som med fjäder?
ha ingen aning men det bör den nog göra.
De ha samma funktion så välj den du känner mest för
jag tänker köpa begagnad och är lite tveksam pga gummiband med ålder kan förlora hållbarhets förmagn.
tror inte att det ska va nån fara men annars kan du ju försöka hitta en begagnad med fjäder
tack Mika 86. Jag har lite tid på mig så jag ska vänta tills hoppgungan med fjäder dyker upp.Den känns säkrare för mig:)
Vi har en men mina barn gillade inte att hoppa i den
Så jag har en gunga här hemma, med fjäder, som fungerar alldeles utmärkt men som ingen vill ha!!!
Så tipset för dagen är att kolla begagnade...blir billigare så!
Vi har med fjäder men min sons kusin har gummibandsvarianten, Måste säga att gummibandet känns mycket övertygande vad gäller hållfastheten, men det är bättre gung i den med fjäder. Kolla tradera. En kompis hittade en där som hon fick för 90 spänn.