-
-
Svar på tråden Vad äter ni för go middag på lördagkvällen?
-
Hade jag kommit ihåg att köpa ägg så hade det blivit köttfärsbiffar med oregano, klyftpotatis, tomatsås och yoghurt-/fetasås. Nu har jag bara tinad köttfärs som jag inte tänker laga köttfärssås av! Några förslag?
Vad äter ni? -
Mamma och jag tar schnizel med pommes och bearneise sås...
Inte nyttigt men gottDessutom har vi ätt nyttigt til 80% denna veckan
och vi har bestämtatt nyttigt tl överdrift int eär nyttigt för vårt humör
-
Taccos, taccos, taccos! Känner mig så barnsligt omogen ikväll...e trött..... ; )
-
Djupfryst Bacon & Broccolipaj som jag värmde i micron och så lite sallad till. Kanske inte mest näringsrika maten men det var allt jag orkade göra...
-
väntar på Grekisk mat MUMS
-
Hemgjord pizza
-
En stark pizza!!! Kanske sätter igång nåt
-
Lasagne kanske. Själv är jag gräsänka idag, så jag tänker sitta framför tv:n och äta en färdig-pizza. Nice.......
-
Mitt svar var alltså till Mooogn
Lasagne kanske. Själv är jag gräsänka idag, så jag tänker sitta framför tv:n och äta en färdig-pizza. Nice.......
-
Tacogratäng!
-
Middagen blev quorngryta & bulgur. Snart är det ostbricka som gäller....mums!
-
Förrätt: Toast med avocado, creme fraiche, röd lök och löjrom. Dock inget bröd för mig.
Varmrätt: potatisgratäng och smördegsinbakad älgfilé med ädelost i också.
Efterrätt: Inget!
Mycket gott röd vin till! -
Snusan: Tack för tipset! Hade också funderingar på det men jag gör bara lasagne med Kelda ostsås och har inte det hemma heller *S* Nåväl, kan väl kanske slänga ihop något; brukar göra det.
-
Egen gjorda köttbullar med potatis o sås, men lingonsylt.
-
Nu har jag kommit på det! Det blir lite "arabisk" touch på det hela: Köttfärs och röda linser kryddad med spiskummin och koriander, couscous med russin och mandel i (hehe, från en glöggpåse) och en sås av yoghurt och fetaost. En märklig men, förhoppningsvis, smaklig mix av det jag har hemma *S*
-
tacos..bästa som finns
-
Eller... Det kanske blir mer "orientaliskt" efs linserna ingår... Nåja, det blir mat iaf!
-
hahahah usch vad jag är mätt...... godis på det och lite glass kanske och läsk så klart..... undrar varför man mår så dåligt efteråt?
-
Fernandita: Ja, visst är det märkligt?!