Tasty-cat??? nån som vet..?
jag e anonym pga att min kille finns här på fl å jag vill inte att han ser att det var jag som har skrivit detta
jag gjorde en sak som de flesta har nångång gjort, hackat in mig i min killes mail. såg att han varit medlem eller nåt liknande på en lite otrevlig sida men dock beställt att inte bli medlem där länge.
har aldrig hört talas om den sidan förut å blev därmot förvånad att han hade nåt med det att göra, eftersom han har alltid sagt att han inte var en sån person som har sånna ''intressen'', porr, nakna bilder etc
sidan heter tastycat.se (jag gör nu ingen reklam) men e det någon som vet vad de egentligen håller på med där? jag blev faktiskt lite ledsen när jag upptäckte detta, eftersom enligt min uppfattning så skapar man kontakter där å träffas säkert efter ett tag. kan säga att det finns många ''halv-nakna'' bilder där på vanligt folk.
jag e gravid i v16 å vi har precis flyttat ihop (ca 1½ vecka sen). försöker han dölja undan sina spår?
jag kan absolut inte fråga honom om detta för då vet han att jag kan hans lösenord å kanske känner sig kränkt