• Anonym

Tasty-cat??? nån som vet..?

jag e anonym pga att min kille finns här på fl å jag vill inte att han ser att det var jag som har skrivit detta

jag gjorde en sak som de flesta har nångång gjort, hackat in mig i min killes mail. såg att han varit medlem eller nåt liknande på en lite otrevlig sida men dock beställt att inte bli medlem där länge.
    har aldrig hört talas om den sidan förut å blev därmot förvånad att han hade nåt med det att göra, eftersom han har alltid sagt att han inte var en sån person som har sånna ''intressen'', porr, nakna bilder etc

sidan heter tastycat.se (jag gör nu ingen reklam) men e det någon som vet vad de egentligen håller på med där? jag blev faktiskt lite ledsen när jag upptäckte detta, eftersom enligt min uppfattning så skapar man kontakter där å träffas säkert efter ett tag. kan säga att det finns många ''halv-nakna'' bilder där på vanligt folk.

jag e gravid i v16 å vi har precis flyttat ihop (ca 1½ vecka sen). försöker han dölja undan sina spår?
    jag kan absolut inte fråga honom om detta för då vet han att jag kan hans lösenord å kanske känner sig kränkt

• Svar på tråden Tasty-cat??? nån som vet..?
  • annica72

Jag vet inte vad det är för sida och vill inte kolla från jobbet...

Min tanke är att han avslutar sitt medlemskap på sidan eftersom han har flyttat ihop med dig. Låter som en klok kille, tycker jag.

• cuteangel

hoppsan..lite "vågade" bilder.
    Tycker inte du ska bry dig om det,han är väl inte med där nu?Han kanske bara va med någon/några dagar av ren nyfikenhet.

• Anonym

jag har lite konstiga funderingar runt detta...
    har har tydligen haft nått ihop med nån amatör modell innan vi träffades. han kanske var där för att kolla på henne? jag vet inte om hon viker ut sig där men i will never know...
    jag e lite nyfiken/svartsjuk av mig så jag gillar att snoka runt lite om jag får tillfälle (vem gör inte det?) så en dag läste jag history från hans msn. konversation mellan honom å en annan tjej han brukade umgås med, innan vi blev tillsammans. men vem vet om de har träffats nu efteråt. han påpekade att hon ''var-jätte-söt'' utan smink på några bilder han såg på henne på lunarstorm (fattar inte att han har den grejen fortf, han e 24 för guds skull) iaf, hon e kanske medlem där? det e så mycket som cirkulerar i mitt skalle nu.
    han har ljugit för mig om en stor sak för ett år sen, så jag lär inte förvåna mig om fler saker kommer upp nu!

ibland tror jag att jag har gjort fel. att flytta ihop med honom + att behålla barnet. vi har köpt massa saker till lägenheten nu å allt känns så där bra. jag vet inte om detta e graviditets hormon känslor, men e det försent att dra sig ut nu? :(
    det e kanske fel av mig att tänka så men det ploppar upp i min skalle då å då, kan inte hjälpa.

• Liona

Jag är själv ganska svartsjuk... har haft många långa diskussioner hemma med min sambo och jag har nu blivit bättre. Det enda raka tycker jag är ta upp det med honom. Berätta för honom varför du är misstänksam... Han kommer garanterat att bli sur över att du kollat hans dator, men jag tror att det enda sättet att lösa saker är att prata med varandra. Ska du jämt gå och fundera istället? Varför har han lösenord på datorn när ni bor ihop. Ska inte du kunna använda den lika mycket?

• Anonym

nä ingen lösenord på datan, dock lösenord till hans hotmail. tro mig jag skulle säga det till honom men tänk om han ändrar lösenordet till mailen å då kanske jag inte kan se nåt?

• after eight

Jag tror att ni måste prata ut. Vet han om att du är svartsjuk och misstänker honom?

"jag e lite nyfiken/svartsjuk av mig så jag gillar att snoka runt lite om jag får tillfälle (vem gör inte det?)"

Jag skulle aldrig få för mig att gå in och rota i min mans personliga saker, så alla rotar inte. Om du har skäl att göra det eller inte, vet jag inte, men jag tror att det skulle funka bättre att prata med honom istället. Man kan inte bygga upp ett förhållande om tilliten saknas.

• Anonym

jag ''råkade'' snegla när han skrev lösen, jag såg inte så bra från början men jag fick testa mig fram några gånger å sen vips jag var inne hehe

• Beanie

Se där ja! Därifrån brukar jag få mail fast jag aldrig ens besökt deras sida eller vetat om dem överhuvudtaget!

• Anonym

har du det? vad e det för mail de skickar?

• Anonym

Hej kära trådtstartare...

Ville bara lugna dig med att säga att även jag får mail från Tastycat kanske en gång varannan vecka, från nån person som vill att jag skall logga in och rösta (? ) på den. Känner ingen alls som har Tastycat så jag antar att det är mail som kommer till vem som helst...

fick inte såna förut, men sedan ett halvår tillbaka så får jag dessa till min hotmail!

• Limani

Jag har får ofta mail därifrån.
    I vissa mail har dom skrivit det som att jag skulle vara medlem,vilket jag inte är.
    Trodde ett tag att någon blivit medlem med min mailsignatur(eller vad man säger),så jag gick in på den sidan och skickade efter "glömt mitt lösenord. Men min mail fanns inte registrerad hos dom,så jag hade fel.
    Dom gör väl så för att göra reklam för deras skit.
    Har blockerat deras mail nu.

Din sambo kanske har varit med om nåt liknande?
    Fast han hade ju avslutat medlemsskapet skrev du ju faktiskt,dumma mig..
    Jaja,han har ju iallafall lagt ner det och det är ju bra.
    //Marina

• Izamoon

Både jag och min sambo är på tastycat vi har hittat lite vänner. Jag tror att man hittar det man söker efter där själv har jag nästan bara pratat med sånna som varit upptagna eller som bara vill ha vänner m.m

• december82

izamoon - vad e tastycat-News?

• Pyris

Hej TS!!!

Jag har också fått mail ifrån tastycat...
    Har aldrig ens satt min fot där inne, men får ändå mail ifrån dom..

Sa just det till min man häromdagen att det var konstigt att jag får massa mail av dom...jag är ju inte ens med där..

Bara så att du vet..

Kram

• Anonym

Det verkar ju inte vara en sida man vill att ens äkta man ska surfa runt på...

Men det slog mig just en sak... Om min hustru nu skulle "hacka sig in" på min dator skulle hon ju upptäcka att jag besökt tasty-cat idag. Troligen skulle hon gå och vara upprörd några dagar i tysthet för att sedan explodera och fråga vad i h-e jag gjorde där... Mina tafatta förklaringar "Ja, du vet på Familjeliv, där så..." skulle nog vara för döva öron i det tillståndet...

Bara en liten kommentar till att gå in och snoka och dra förhastade slutsatser...

• Izamoon

Den uppfattningen jag har av sidan så är den lite pervers tycker jag iaf om man är på sidan där det finns tjejer brukar kolla lite när min sambo är där , visst är den lite pervers på pojksidan oxå men inte lika. Man kan skaffa sig vänner det finns nog nån till alla det finns sånna som söker relationer , vänner , kompisar m.m. det är nog lite vad man själv är ute efter tror jag.

• orzia

tastycat.se är som en community för folk
    man registrera sig o sen kan man söka efter folk, man kan även rösta på folks bilder 1-10 månadens vinnare vinner en dag med en fotograf (den med mest poäng vinner) en sep killlista o en sep tjejlista
    visst Bilder där e nästan på gränsen där men de har cencurerat mkt där nu (i början va de ännu värre) numera har de startat en syskonsida som heter djungeln (har aldrig varit där) men där e de mera vågade bilderna hänvisade till,de med nakna kroppar o så
    På tastycat ska de vara påklätt typ som snyggast.se (ingen reklam, en bugg sida me mkt virus på) hoppas de har klarnat ngt för dig

• hulahula79

jag loggade in mig på mitt ex lunar sida och hittade min ex kärleks mess ochde va inte till mig... (han va inte mitt ex då)

Svar på tråden Tasty-cat??? nån som vet..?