• LitenBejbis

Ungdomsmottagningen BORÅS?

Någon som kan tala om för mig vart Ungdomsmottagningen i Borås ligger? Vet vad gatan heter men om någon kan säga något som ligger nära vore det bra, känner inte till gatorna här.
    Har sökt på eniro men fick inga träffar konstigt nog.

• Svar på tråden Ungdomsmottagningen BORÅS?
  • LitenBejbis

Ah, har sett den sidan men jag vet fortfarande inte vart gatan ligger..

• jaksm

vilken utav dom menar du???? den som ligger på lasarett eller den ner vid busstorget??? Är det du menar som ligger i stan så heter gatan bryggaregatan 5 .....du går in på baksidan emot atelije magareta. om det är den du menar.

• LitenBejbis

Men...det fanns två på sidan den andra tjejen postade;
    Sven Eriksonsplatsen 4.
    &
    Lilla Kyrkogatan 27
    '

Hmm?

• LitenBejbis

Ah ,vågen va visst inte UM.

• jaksm

menar du bup för dom som vill ah p-piller ????? så finns det en vid lilla kyrkogatan och en på sveneriksson gatan.. men du har även mödravården på bryggar gartan 5

• LitenBejbis

Jo det är en barnmorska jag vill ha tag i.

• Lisa1981

Är du under 20 år så är det ungdomsmottagningen du ska till, den ligger vid viskan, huset jämte inredningsaffären hjärterum. I samma hus som skivspegeln. Vet du nu???????

Är du över 20 år så är det barnmorskorna på mödravården/barnmorskemottagningen vid busstorget i samma hus som barnvagnscentralen som du ska till.

Lycka till

• Lisa1981

Kikade in hos dig och såg att du va gravid, är det i det syftet som du ska kontakta barnmorskan så är det mödravården du ska till. Huset bakom kiosken på busstorget är det. Ingång runt hörnet vid barnvagnscentralen.

• LitenBejbis

Okay. Jag tänkte mest gå till UM för att få veta ungefär vilken vecka jag är i, ska nämligen flytta snart så det känns onödigt att gå till mvc i den stad jag bor nu. Eller..?

• jaksm

har du köpt garvtest?? men i såfall vet du väl när du hade din sista mens räkna efter den.... så får du reda på vilken vecka du är i...........

• LitenBejbis

Jo men det jag var osäker på är att jag fick missfall 20e Dec. Räknas sista blödningen som sista mensen, alltså? Isåfall är jag i vecka 5.

• LitenBejbis

Ok tack, då behöver jag inte gå dit då :)

• Xarxa

Ungdomsmottagningen i Borås ligger numera uppe vid Sven Erikssonsplatsen. Den flyttade för ett tag sedan och ligger alltså inte kvar nere vid Viskan längre.

Svar på tråden Ungdomsmottagningen BORÅS?