ålder?
Jag måste bara fråga, är jag den enda i det här forumet som är 24 år gammal??? (fyller 25år)
Jag måste bara fråga, är jag den enda i det här forumet som är 24 år gammal??? (fyller 25år)
det finns de som är yngre faktiskt, men jag blir 27 detta år
Jag började va här när jag va 25
jag är 23.
jag e 21 snart 22 men det kanske inte var frågan riktigt?
jag är 18, 19 imorrn (22/1)
Känns bara som att jag är ensammast i världen, alla säger bara men du är så ung, du har all tid i världen, men jag vill ju ha barn nu inte sedan!!!
Ärligt talat vet jag inte vad jag ska göra!!!
Jag har tid för spray i februari! Vill verkilgen ta den tiden men jag är så väldigt less på alla som försöker hindra mig! handlar inte allt om att vara ung, det är väl bäst då, eller har jag missupfattat allt?
jag tycker det är aldeless lagom tid att få barn då, jag har alltid sagt att jag ska ha barn under 25, visserligen över 20 oxå, som det inte blev i mitt fall men men
Jag är 23 år, började väl kika in lite här när jag var 22. Ska på utredning nu i januari. Håller med dig att folk säger att man fortfarande är ung och man behöver inte ha någon bråtska. Och värsta repliken av alla: Du behöver väl inte bekymra dig, det är ju så lätt att bli gravid när man är i tjugoårsåldern! Och mina vänner säger att de inte kan förstå varför jag vill ha barn nu. Hoppas du finner stöd här iallafall, känns som att här sitter många i samma båt som en själv och förstår vad det är man snackar om! Lycka till!
jag fyller 22 till sommaren..jag har också fått höra att jag är så ung och har all tid i världen på mig att skaffa barn...
inget kul att höra alls...jag vill ju ha en bebis nu, inte om 10 år!!
Hej jag är 25 nu fyllde precis! Jag och min m2b har försökt skaffa barn i snart 2 år, har fått missfall en gång. Jag längtar så.. efter barn men det e inte så lätt att bli gravid för vissa.
Det känns så orättvist.
Ska få hjälp nu 12 februari är första besöket är så nervös för det, man är ju rädd att de e något som är fel.
kramar Lina
jage 24, fyller 25 i augusti:)