• Anonym (undrar?)

Finne i armhålan?

Nu har jag en liten fråga. Jag undrar om man kan få en finne i armhålan? Alltså en sådan där som växer inåt, som inte syns men som bara känns som en liten liten liten knöl.

Jag har för mig att jag hade så en gång när jag var mycket mindre och har för mig att min mamma sa att det var en finne.

Kände idag att det är en sådan där igen som känns då och då.

• Svar på tråden Finne i armhålan?
  • Anonym (undrar?)

Ingen som vet?

• Anonym (Japp)

japp, det kan man ha. Jag hade sånna i Mängder när jag åt cortison för några år sen. Det gör ONT men är ofarligt!

• Anonym (Aj)

Jo då, det kan man få, och om den skulle bli stor får du gå till sjukhuset och tömma den. Det är kanske inte så "skoj" men bra att inte göra själv, jag lovar!

• miss maple

Kommer det nån typ av vätska ur den om du klämmer på den?
    Annars kan man få såna knölar när man rakat sig.
    En tanke bara.

• Sommaren22juni1979

Jag brukar bada först så att den öppnar upp sig sedan sitter jag o trycker på den nätt lite runt om ..
    Det brukar komma lite och sedan ökar det bara .. kan göra ont men de går att få ut den..

• Anonym (undrar?)

Nää den syns liksom inte utan bara känns som en pytteliten knöl och ömmar en del.. Den ligger under huden.. Fast idag så känns den inte lika mycket..

Kan kanske bero på att jag kanske är gravid, har testat men inte fått plus ännu..

• Anonym

Jag har haft 2 stycken i flera år. De gör inte ont men är som knölar. Har varit hos läkare men de vill helst inte tömma dem, just i armhålan är det så mycket bakterier att det är bättre att låta dem vara om man inte stördes enormt av dem.

Svar på tråden Finne i armhålan?