Mina annonser är borta på blocket!!
Hur tusan kommer det sig???
Dom fanns ju där igår.
Någon som varit med om det?
Ååhh så störande!!!
Hur tusan kommer det sig???
Dom fanns ju där igår.
Någon som varit med om det?
Ååhh så störande!!!
har du letat ordentligt? Låter konstigt. KAn du inte ta kontakt med Blocket på något sätt?
dom kanske har blivit utgångna. elelr så godkände du det aldrig
jag kollade oxå på en annons igår och idag är den puts väck.. kanske varan blev såld men ändå.. den bara försvan över natten
lieh
jag har letat och letat..det är första gången jag använder mig av blocket,så jag är inte så hajj på hur man tar kontakt med dom.
*pinsamt*
Jag betalade för mina 4:a annonser igår och efter en 30min så kom dom upp på sidan. Men idag så finns ingen av dom!!?
HAr du fått ett bekräftnings mail från blocket där det står att dina annonser är ute?
För i detta mail ska det annars finnas en länk till dina annonser. Prova trycka på den.
konstigt med tanke på att för mig tar det alltid upp till ett dygn innan dom blir upplagda, du är säker att du såg dom på själva sidan o inte bara fick ett mail om att dom skulle finnas där.
Det ska bara ta 30 min innan annonserna är upplagda. Ett dygn verkar lite mycket!
har aldrig hänt mig och jag har annonserat där typ 10 gånger.
Jag har fått ett bekräftnings mail och när jag klickar på länken kommer annonsen upp. Men om jag går in på blocket så finns dom inte.
Japp jag är helt säker på att jag såg dom på själva sidan.
Folk har både ringt och mailat på annonserna.