• Anonym

Någon som blivit ihop igen efter lång tid?

Det tog slut med mitt ex för ett bra tag sen. Vi hade inget riktigt avslut men vi tyckte båda att det hade gått för långt. Efter det så har vi bara undvikit varandra av rädsla för att gå tillbaka till skiten. Men vi var varandras stora kärlekar fast det inte fungerade just då. Finns där någon därute som flera år senare återupptagit kontakten och blivit tillsammans igen med sitt ex? Bara nyfiken eftersom mina känslor fortfarande finns kvar.

• Svar på tråden Någon som blivit ihop igen efter lång tid?
  • Anonym (2 igen)
    Hej
    Ja jag träffade min ungdomskärlek igen för 10 år sedan & vi är ännu sambos
    Vi hade väl träffats sporadiskt åren innan dess & vi har haft långa förhållanden bägge 2 emellan våra föhållanden

Vet du vad han har för känslor för dig

Önskar dig lycka till  
  • Anonym

för oss var det väl inte så länge, vi blev ihop efter ca 3 år igen.

• Anonym (återfunnen)

Jag och min sambo fann varann igen efter 6 år. Det är nu nästan 6 år sedan. Tror att vi var för unga när vi träffades första gången, och att vi behövde växa till oss på var sitt håll. Jag är så glad och lycklig över att vi träffades igen! Idag har vi ett underbart förhållande, och det känns verkligen som om vi två är menade för varandra.

• Boolli

Min moster och hennes man träffades i gymnasiet och efter studenten gjorde de slut. 10 år senare träffas de på en fest och nu är det ju gifta och har två barn

• Anonym

Hur träffas man igen när den ene aldrig mer vill veta av en för att man har sårat för djupt? Glömmer man med tiden? Hur fick ni kontakt igen?

• Anonym

Hur gör man för att hitta tillbaka? Hur vågar man försöka? För mig har det gått ett år nu och mitt hjärta blöder fortfarande och jag gråter varje kväll. Smärtan och saknaden är olidlig när jag vet att det var den rätta Kan inte leva med denna saknad, står inte ut!!!

• Anonym

Jag hittade tillbaka till min gamla kärlek för bara 1mån sen :) Har aldrig känts bättre!

• Anonym

Hade det inte varit för att jag fortfarande lever på hoppet om att det skall bli vi två igen, en dag. Så hade jag inte orkat stå ut. Vet bara inte hur man skall gå tillväga.

• Anonym

Jag var tillsammans med en kille för ca 2 år sedan. Det var ett riktigt dåligt förhållande av flera orsaker. Vi var unga, han hade precis blivit lämnad efter ett långt förhållande och rökte på. Av en slump träffade jag honom ute för ca ett halvår sen (har inte haft kontakt sen det tog slut) och vi är nu tillsammans och detta har visat sig vara en riktigt underbar kille

Är så trött på alla som säger åt en att det är så korkat att bli tillsammans med ett ex. Visst kanske det inte alltid är en så bra idé, men ibland funkar det och då är det tråkigt att få sådana komentarer.

Men jag har ett tips till er som saknar ett ex. Jag trodde att jag hade förlorat mitt livs kärlek för ett tag sen. Jag hade aldrig förr varit så kär som jag var då. Lyckade komma över honom efter ca 1 ½ år. För jag insåg att han kan inte vara mitt livs kärlek. För i så fall borde jag ha varit hans livs kärlek och då skulle han inte gjort slut.

Detta fick jag bekräftat när jag nu träffade min nya livskärlek

• Anonym (vi oxå)

Vi blev tillsammans igen efter 3 års separation eftersom vi saknade varann så fruktansvärt. Vi kom bara ihåg alla positiva minnen och förträngde allt som varit dåligt. Smekmånaden varade ett par månader. Sedan föll vi in i det gamla vanliga mönstret (han skriker, jag gråter). Nu vet jag varken ut eller in. Hur ska jag ta mig ur detta jobbiga?? Ångrar mig.

• Anonym

Hej ! Lämnade min "STORA " kärlek för en annan för snart två år sen ... går i samma tankar som dig ...
    Varken han (exet) el jag har kunnat släppa varandra helt ... vi har på nå sett "sökt" upp varandra då o då ...
    Vi har bråkat skrikit o HATAT varandra  under denna tid samtidigt som de få ggr vi träffats har jag bara brytit i hop o gråtit av lycka för att se honom .....

Vi har pratat om att börja om ... han vill ge mig allt säger att han vill aldrig mer göra det misstaget att förlora mig igen ....

MEN JAG VÄNTAR BARN ME den kille ja varit med nu senast o vi har de inte BRA ...

Men exet e villig o ställa upp me allt men ja vet endå inte ... får dåligt sammvete ...

DÅLIGT SAMMVETE för att jag vill leva med nån som älskar mig ... hmmmm

e förvirrande de där...

• Anonym

kan även nämna att han jag lämnade har verkligen lidit så att han ens finns kvar fattar ja inte ...

Svar på tråden Någon som blivit ihop igen efter lång tid?