• Obsessed Feelings

Hur mycket skulle du ge för trådlös julgransbelysning?

Omröstning gjord på begäran av "Blå Myran".

Kom på den optimala uppfinningen som skulle rädda julefriden; Julgransbelysning med ett litet batteri i varje ljus, en energisnål ljusdiod och så naturligvis bluetooth så man skötte "slingan" med en nätt fjärrkontroll. Inga sladdar som trasslar ihop sig, inget bytande på 19 glödlampor innan man hittar den 20:e trasiga...

Så - vad skulle du vara beredd att punga ut?

Kanske en något sen omröstning som säkert skulle ge ett annat resltat den 23/12

Vill du också gärna göra omröstningar men har inte PLUS-tjänsten?
    Inga problem, jag gör dem åt dig!
    Kolla in min tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-172/m14528225.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket skulle du ge för trådlös julgransbelysning?
  • Mickis74

Hatar att sätta upp ljusslingan, så jag skulle lätt ge en tusenlapp för att slippa

• Cularanel

Samma tanke slog mig när det var dags att sätta upp ljusen
    Valde 300 optimistisk, men beror på hur slingan ser ut. Gillar jag den inte så nöjer jag mig med den jag har, skulle den vara 'perfekt' skulle jag nog betala iaf 500

• Dieselmom

Max 500:- varför har ingen kommit på det tidigare?!
    Vore "årets julklapp" ju!

• anemix

Jag önskar att det fanns sladdlös belysning överhuvudtaget....Jag menar det finns sladdlösa telefoner varför finns inte sladdlös fönsterbelysning eller sladdlös TV??????? Fattar inte varför man ska ha 100 miljarder sladdar överallt!!!!Tycker att det borde funka med en transformator i eluttaget o nån slags mottagare eller batteri i lampan....

Om ni slulle lyckas uppfinna en sån mojäng kom ihåg att jag kom på iden=)

• FiaÅkotten

ööh inte mer än för en helt vanlig belysning

• Blå Flygare

FiaÅ: Det är mannen som sköter belysningen eller

• Mamsie

Jisses... inga sladdar i vägen för bebisar, barn, husdjur, dammråttor eller snabeldrake..
    *drömmer sig bort i trådlöst land*

ღღღ Max Love 060621; Älskad till Max ♥ www.nogg.se/maxlove ღღღ
  • valkyriana

ett sladdlöst hem vore underbart (ingen hydda med stampat lergolv alltså utan ett vanligt modernt hem. Tänk sladdlös tv, sladdlöst suround. Sladdlös dator, där är det ett virrvarr av sladdar.
    I år då jag tog ner julgransbelysningen samtidigt som jag stack mig på de torra djävla barren funderade jag alvarligt på att köpa ny julgransbelysning varje år...

• Madeleonten

Det finns redan...sorry ;o))
    Min granne har en sån som hon stolt visade oss i julas - med fjärrkontroll och allt.

• FiaÅkotten

BlåMyran oh nej han skulle tappa tålamodet helt och hållet. Men jag tycker inte det är nåt direkt besvär med den... Kanske är jag konstig men det hör ju till

• A med A och R

Runt 300:-.

Madeleonten skrev 2007-01-22 03:19:05 följande:
    Det finns redan...sorry ;o))Min granne har en sån som hon stolt visade oss i julas - med fjärrkontroll och allt.
    Nähä...vart har hon köpt den? *Vill ha*
    Att städa medans barnen är små är som att skotta snö medans det snöar....
  • Madeleonten

A med A och R -->

Jag vet faktiskt inte men jag kan fråga henne om jag träffar henne idag.

• Venusmannen

Jag tycker ju inte att det är något större problem..

Det skulle ju gå åt 24 batterier, och 24 radiomottagare om den skulle bli helt trådlös. Inte billigt med andra ord.

Ett tips!
    Är den gamla belysningen gammal, så köp en ny nu i januari på REA för en väldigt billig peng, så behöver du inte stå och svära över trasiga lampor nästa år..

• Blå Flygare

"Det finns redan...sorry ;o))Min granne har en sån som hon stolt visade oss i julas - med fjärrkontroll och allt."

Madeleonten: Sorry? Jag säger Jippi!!! Vill ha!!!

• Cularanel

Allt med fjärrkontroll är bra att ha
    vill också ha en

Svar på tråden Hur mycket skulle du ge för trådlös julgransbelysning?