• Lällas

Tips på hotell i Barcelona?

Hej
    Jag och sambon ska till Barcelona i 5 nätter och undrar om någon har något bra tips på ett hotell i Barcelona? Vi vill bo centralt. tacksam för tips...

• Svar på tråden Tips på hotell i Barcelona?
  • Ciceli

Vi bodde på H10 Universitat - superbra! Kanonläge vid början av Ramblan. Superfräscht 4-stjärnigt hotell med fantastisk bufféfrukost. Dock var rummen något små. Men frukosten var som sagt underbar och när vi checkade in bjöds vi på mousserande (cava). Gratis internet ingick (trådlöst nät på rummet).

www.hoteluniversitat.com/

• Lällas

Hej och tack för era tips.
    Dex: När ni bodde på Plaza Hostal, bokade ni det då direkt med dem eller via någon annan sida? Var frukost inkluderad? Kommer du ihåg vad ni betalade? Det ligger ju jätte centralt..

Ceceli: Tack, det ser också jättefint ut, ska kolla upp det med. Det såg super nice ut.

Sudd: Din rekomendation ser också kalas ut.. Mellanklass. Ska jämföra lite priser vs standard etc..

Tack snälla ni för tips..

• Dex

Vi bokade nog på någon bokninssajt har jag för mig, men det går säkert lika bra att maila Lilly direkt:

information@plazahostal.com

Kolla förresten på deras hemsida, där finns både priser och bokning. Rekommenderar det stället varmt!

• Annikamed2barn

Vi har bott på hotell Inglaterra och det var helt kanon, tyst och supercentralt och fräscht. Denna gången ska vi bo på Hotell Atlantis som ligger i samma område.

• bentebent 1

Måste ni bo på hotell? Interhome hyr ut superfina lägenheter runt hela världen, inkl Barcelona!
    Har själv hyrt av dem 2 gånger i Barca och det var kanon!!
    Inte särskilt dyrt heller!! Kolla in dem på www.interhome.se

Svar på tråden Tips på hotell i Barcelona?