Nakenbad!
Jag undrar hur det kändes första gången ni var på ett nakenbad,kändes de inte konstigt att ligga där naken inför alla människor?jag är rädd att få stånd när jag ser alla nakna.vet ni nåt ställe i närheten av borås där man kan bada naken?
Jag undrar hur det kändes första gången ni var på ett nakenbad,kändes de inte konstigt att ligga där naken inför alla människor?jag är rädd att få stånd när jag ser alla nakna.vet ni nåt ställe i närheten av borås där man kan bada naken?
Varför skulle du få erektion av att bada på ett nakenbad?
Prova ett stillsamt, privat beläget ställe och koppla av och njut av friheten och värmen.
Det har inget med sex att göra alls.
Nja, merparten på det första nakenbad jag var på var över 45 år (ca 25 år äldre än mig då), och det var inte speciellt upphetsande...
Kändes ok, vi var ju flera som bestämt att vi skulle testa tillsammans.
Nej de är kanske inte så upphetsande att se en 45-åring naken,men man vet ju aldrig om de finns yngre också,de har ju blivet ganska poppis.man kanske skäms för sin kropp också.
Att skämmas för sin kropp och annat tygbadsfjanterimentalitet kommer man ifrån rätt så fort på en naturiststrand/naturisplats.
Oroa dig inte för det.
Och ha i åtanke att det inte är något sexuellt.
Det finns inget ställe som är mer avsexifierat än en nudist/naturiststrand.
Ok de ska jag tänka på*L*vet ni nån nudist strand i västergötland?
Om du nu är oroad för detta så börja med at nakenbada själv i avskildhet nattetid eller sent på kvällen...
(Kompisar till mig gör i regel alltid detta.. Samlas en grupp, badar och tänder en eld och sitter och myser vd den... )
Sen då du vet hur din kropp reagerar på att vara naken utomhus så ger du dig på de mer ordnade nudiststränderna....
Som mina kompisar säger:
Vill man gå på nakenbad för att det ska bl en sexuell kick så är man helt fel ute.... Det finns inget mer avsexualiserande än att se Arne, 50, sitta med kaffekopp eller Hilda 58 sitta och lösa korsord...
Att se Arne och Hilda sitta och njuta av livet är bra för ens själ... :)
Jag var ungefär 1 månad första gången jag var på ett nakenbad, och jag tyckte inte alls att det var jobbigt.
Det var först när jag blev 13-14 jag började tycka det var lite jobbigt att klä av mig, men att se andra nakna gjorde mig inget.
Hahaaaa, Ninanell, "tygbadsfjanterimentalitet" var nog fasen det bästa ord jag nånsin har läst!!
Själv kallade vi dem "textilare", men "Tygbadsfjantar" går ju bra det med...!