• AmandaPitkänen

Vad vill killar se för underkläder på sin tjej?

hade tänkt att köpa lite sexiga underkläder och överraska min sambo med. Det får väl bli att köpa det på h&m där det är billigt nu innan julen. Men vad tycker killar egentligen om att tjejer har på sig? Vilken färg också? Vill ju inte fråga honom för då avslöjar ju jag mig!

Kan ni hjälpa mig??

• Svar på tråden Vad vill killar se för underkläder på sin tjej?
  • Upptagen

Nu är ju inte jag någon kille, men jag skulle tro att det beror på killen.

De gillar nog olika saker precis som vi... Om jag var du skulle jag köpa något som jag tyckte var fint själv, så jag kände mig fin i det!

• Nyfiken gul

som sagt... det beror väl på killen också....

En del killar tycker det är skitsexigt med boxershorts.....

Min sambo älskar det lite porriga stuket med stay-ups, höfthållare, stringtrosor o bh o gärna i svart spets eller svart satin....

• Leeloo

Köp nåt som du tycker är fint och som du känner dig vacker och sexig i så tycker han nog likadant... Lycka till!

• naala

Jag håller med er alla.
    Min diggar oxå höfthållare, string och sånt.
    Men det är viktigt att DU känner dig snygg och sexig, det är då du strålar!!
    KapHal ha rätt snygga underkläder nu...

• Leeloo

Å lindex har väl fina julunderkläder?

• pucken

nu kommer det här att låta helt tokigt, men min pappa älskar mörkgröna underkläder. och min mamma hatar grönt, så han tjatar på henne att köpa gröna men hon totalvägrar =)

min kille tycker bäst om när jag inte har underkläder alls. fast jag har ett set som är i typ sammetstyg, och det gillar han också =)

lycka till!

• linhen

Min man gillar som nyfiken guls fast vitt.... Känns lite oskuldsfullt tycker jag som hellre väljer svart! Har en känsla av att svart eller vitt funkar bättre än färg (rött) i vilket fall...

• v i r r a

Jag säger helt klart som Leeloo!!! Om du inte vet, köp något som du trivs i och känner dig *PANG* i Då strålar du och det är det sexigaste!

Det är såå olika vad killar gillar såklart. Min fästman föredrar vita "släta" underkläder. Helst vita string och ett tajt vitt linne utan bh under.

• mamma37

Jag tycker oxå att du ska köpa nå´t som du känner dig snygg och sexig i !!! För då kommer du att bära upp det på ett sån´t sätt att även han tycker om det oavsett färg!!! Lycka till!!

Svar på tråden Vad vill killar se för underkläder på sin tjej?