För min del var det så att ja fick mitt X efter min IVF-behandling, det var 0,05% chans att få X och det lyckade min kropp självklart pricka in sorgligt nog
Men ja tycker inte du ska oroa dig i onödan. Sannorlikheten är liten även som det nu var i mitt fall råkade vara den låga %.....försök slappna av och läs eller tänk inte för mycket är ett tips ja kan ge dig.
Jag fick lite ont på hö sida men hade då ingen tanke på utomkved och inte sjukvårdsupplysningen heller. Trodde ja fick mf och när ja sen skulle gör VUL i v8 om jag varit gravid vill säga, såg de inget men nåt var konstigt på vä sida, gjorde hcg värde som jämfördes med det senaste blodprovet vilket påvisade fortsatt graviditet och sen pådan ringde de för att tala om att ja var tvungen att komma in för att bli inlagd.....för övrigt den lilla smärtan på hö sidan var det inget mer. dan där på op jag för utokved på hö sida....embryot satt kvar på en liten stump på hö sida som de lämnat kvar av min hö äggledare som op bort 2001 men var tydligen en bit kvar....så vä räddades och det var inget konstigt där.
Så ja hann som tur var inte få hemska smärtor eller blödning, hade helt enkelt bara tur att de upptäckte det i rätt tid. Var i v7+5 när det skedde.
//Tovelito