• Anonym

Han vill ha mig i koppel

härom dagen frågade jag min kille om han hade några sexuella fantasier han vill leva ut. Efter en lång stund då jag märkte att han var besvärad talade han om att han skulle vilja att jag hade hundhalsband och koppel när vi kör bakifrån samtidigt som han skulle vilja ge mig smisk.

Jag blev verkligen ställd och viste inte vad jag skulle svara. Är det normalt? Har någon annan haft en kille med liknande fantasier.

På ett sätt tycker jag inte att det är så farligt men samtidigt har jag svårt att tänka mig själv med koppel på alla fyra det blir förnedrande liksom.

• Svar på tråden Han vill ha mig i koppel
  • getingmidja

Ha ha...det är normalt. Flört
    Det är väl inte många som törs prata om det bara.

En man är aldrig äldre än den kvinna han känner på - Groucho Marx
  • Anonym

Hehe joo nu när du säger det så såg jag mej det framför mej och det skulle nog vara något att tänka på i allafall... eller ta upp med tjejen

Det kanske blir uppskattat..

Det viktiga tycker jag är att utforska vad man gillar och inte.. så länge båda är med på det och bekväma så tycker jag att det är okej..
    men sånt känner man ju själv :D

• Anonym

Testa du kanske också går igång på det om din kille gör det, så hade vi det här. Min kille förstod inte vitsen med att bnda fast någon, nu går han igång bara jag nämner det

• Anonym

Är det vanligt? Jag har aldrig hört någon säga det tidigare. Måste medge att det är lite upphetsande när jag tänker på det. Tänk om någon på jobbet skulle veta att man har koppel i sängen, de skulle dö och tro att man var crasy

• Anonym

Se fundera lite till och ge killen ett koppel på alla ♥-dag

• Anonym

Nej det tror jag inte .... men varför inte hålla på den grejjen att "what goes on in bed, stays in bed" det behöver man ju inte gå ut med att säga att man gillar lite kinky grejjer.. och det är nog vanligare än man tror bara de att folk inte går runt och snackar om det tror jag i allafall..

Men det var en väldigt bra ide, tog upp det med min tjej och jag fick ett "jaja" tillbaka.. så vem vet

• Indianica

det rä väl nromalt så länge han inte slår dig för mycket, att han kan stoppa om du säger ifrån. Och inte stryper dig eller nå´t med hundkopplet.

• Anonym

Anonym

Hur gjorde ni när ni skaffade kopplet och halsbandet. Skall man bara gå in i en djuraffär och liksom "jag skulle vilja köpa halsband och koppel" och personalen frågar "vad är det för hund?" och jag bara "ehhh... jo... liksom" gud vad pinsamt!

• Anonym

Det finns sex shoppar på nätet som man kan beställa hos och som skickar hem ditt paket i en diskret låda eller vad dom nu använder.. så det är inga problem.. kanske kan gå till en djuraffär och säga att det är till en Dobberman eller nått sånt med... så kanske de blir nitar på det också

Svar på tråden Han vill ha mig i koppel