pizza, hur många points??
när jag beställer en pizza äter jag jag alltid samma sak.. En pizza utan ost, lite tomatsås, kebabkött och lite kebabsås.
Hur många viktväktar points kan det vara???
när jag beställer en pizza äter jag jag alltid samma sak.. En pizza utan ost, lite tomatsås, kebabkött och lite kebabsås.
Hur många viktväktar points kan det vara???
ingen??
En vanlig pizza ska man ju räkna som 36 points, men eftersom din är en specialare är det ju jättesvårt att säga. Räkna den som 30, kanske, för att du har mindre ost.
är en pizza 36P?? herregud, det visste inte jag..
inte undra på att man blir en tjockis
jag har ingen ost alls på den..
Nej, men å andra sidan har du kebabkött, som väl är 50% fett. Räkna du 30, så blir det i alla fall inte för lite.
men jag får bara äta 18p /dag.. så jag kan ju bara drömma om den där pizzan..
Visste faktiskt inte att kebab e så fett.. man lär sig något nytt varje dag.. Mna blundar väl lite för att det e så gott
Jag vet inte om kebab kött är så fett... En liten Kebab är ju "bara" 10 p som jag förstår det är det ex degen med mjöl och olja samt osten som gör att det drar iväg!! så välj en liten Kebab ist.
så en liten bebab e 10p. Men då kan en pizza utan ost inte vara så mkt mer...
jag vill hellre ha pizza för jag e så förtjust i kanterna..
Detär degen som pizzan bakas av ..de goda kanterna till skillnad rfån pita bröd är det olja i pizza degen!!
Så tyvärr räkna inte med att det går att jämföra !
Min konsulent brukar säga att det finns en pizza för 18p (= 1/2 pizza)
nu blev jag ledsen.. så det e därför kanterna e så goda.. e det samma för kebabrulle??
I kebarulle så är ju brödet också bakat på samma sätt som pizzadegen... Så det borde ju vara samma för kebabrulle. Men hur kan man ens överväga att äta en pizza när man bantar???!!! :-O