• sherlock

60års present? Kvinna

Förslag på en 60 års present som "man minns"?

Har planerat en dag på central badet i Stocholm med lunch (vi ses bara 3-4 gånger om året eftersom jag bor utomlands så "kvalitetstid känns viktigt).

Hade tänkta att boka in en fibromassage samma dag men terapeuten är bortrest hela den veckan som jag ör i sverige.
    Ska jag ge ett present kort med fibromassage som hon kan boka vi passande tillfälle.

Är det "minnesvärt" nog med en massage i 60 års present? Känns som att det är något man kanske ger på en vanlig födelsedag och inte på en jämn.

Snälla kom med förslag!

• Svar på tråden 60års present? Kvinna
  • Birgitta2

Sånt är helt ok. Eller varför inte kort på 3-4 fotbehandlingar om hon gör sånt... sköööönt. Eller varför inte bjuda på en lång härlig 5-rättersmiddag på stadens bättre restaurang och bara få vara tillsammans och prata?

• Trinity78

Låter jättetrevligt!

Min mamma fyller också 60 i år och jag och mina två syskon ska ta ett porträttfotografi till henne. Mammor gillar sånt

Jag funderar också på att göra ett fotoalbum över hennes liv men det är ett rätt stort arbete och jag vet inte om jag hinner det.

Kom nu, jag är kroniskt låg. Bara mörkret hörs.
  • sherlock

Tack!

5 rätters låter mycket bra, nu ska jag leta reda på trevliga resturanger. Kanske man kan gå direkt efter badet, om man inte är för urlakad från att ha suttit i bastun förståss

Min mamma gjorde ett album över mitt liv som jag fick den morgon jag gifte mig, hur gulligt som helst. kanske man ska "return the favour" och leta fram lite gamla bilder då.

• Rosa Ljung

Ett fint smycke kanske.

• sherlock

Nu har jag pratat med brorsan och så här blir det:

Heldag på central badet (mammsen och mej), lunch och manikyr eller pedikyr.

På kvällen så tar brorsan och jag ut henne på en "fin" restaurang för en 5 rätters middag.

Har sagt till henne att hålla hela den dagen fri, hon anar inte vad vi planerat

Ska dessutom köpa en foto-skrivare till den digitala kamera som hon får av brorsan.

Svar på tråden 60års present? Kvinna