• CherstinBovington

Alla Hjärtans Dag SUGER!!!!!

Ok, så jag antar att jag inte är den enda som kommer att vara singel på alla hjärtans dag i år.. och det suger! Fan, de senaste 4 åren blev jag någorlunda uppvaktad, men nu när jag varit singel i några månader, känns alla hjärtans dag bara överskattat och.. dumt. *mutter*

Alla singlar, samlas här med mig inför denna HEMSKA dag.
    Överskattat.. dumma dumma dag.
    Får alla som är singel att verkligen känna sig såå ensam.

• Svar på tråden Alla Hjärtans Dag SUGER!!!!!
  • Tant Groda

*S* inte singel, men dock lär jag få fira utan sambo!
    Min sambo är kock och alla ska ju ut och äta på alla hjärtans dag för att visa sin kärlek!

såå ja jag tycker oxå alla hjärtans dag är överskattat!

• Tudorienne

Men herregud hur kan man ens bry sig om Alla hjärtans dag? Snälla!
    Alla hjärtans dag är fula nallar och chokladrosor på ica. Kom igen, det är INGENTING att bry sig om.

• Mumin

Håller med ovanstående, inget att bry sig om! Det är en meningslös dag som bara gör singlar deppiga! Jag och min man älskar varandra varje dag, har ingen koll på när det är alla hjärtans dag, det är bara ännu ett köpjippo!

Ingen kan allt, men alla kan nå´t. Man får väl vifta med den stump man fått!
  • TOPPKLOCKA

Håller med...
    bara affärerna som ska tjäna massa pengar.

• mamyleine

Håller med.
    Dagen är bara för affärerna ska tjäna en stor hacka.
    Rosor tex ökar med hur mycket som helst. Jag firar födelsedagar/jular resten av året är som vilken dag som helst

~ Det är alltid värst för dom som tittar ~
  • BabyJia

Jag e iofs inte singel, bor med me min sambo sen 5,5 år tebax. Men jag har aldrigt blivit uppvaktad på alla hjärtans dag, så för mej e den dagen skitsamma.

• sophius

Usch jag hatar att denna vidriga köpjippodag
    alltid lyckas få mig så deppig och ledsen över min ensamhet

• lillamilla75

Tycker inte heller om denna dag. Min man, gifta sen -99 tillsammans sen -90, har ALDRIG uppvaktat mig på denna dag Ändå hoppas jag så varje år och blir lika besviken DAGEN borde tas bort!!

• buffybus

nej ska man uppvakta så ska man göra det när man känner för det man ska inte behöva ha en speciell dag till det.. men däremot är det vår förlovningsdag så det ska vi fira..

• gealach

Är inte singel (längre) men jag avskyr också den här dagen, eftersom jag var singel i sanslöst många år, avskyn sitter fortfarande i. Dagen är ju till att börja med bara ett påhitt för att man ska köpa en massa saker till varandra, och det är inte kul att se alla dessa hjärtan överallt när man är så ensam att det gör ont.

Hatade också att det uppmärksammades när jag gick i skolan. Tror ni jag någonsin fick någon ros på alla år? Knappast, jag var ju inte snygg och populär.  

Dessutom är det väl roligare, om man nu har någon att ge presenter till, att göra det en annan dag, när det är spontant, och inte på Alla hjärtans dag, när det så att säga är "förväntat".

Tudorienne skrev 2007-01-23 20:47:11 följande:
    Men herregud hur kan man ens bry sig om Alla hjärtans dag? Snälla!Alla hjärtans dag är fula nallar och chokladrosor på ica. Kom igen, det är INGENTING att bry sig om.
    När man är ensam - och ledsen över det - är ALLA påminnelser om det som en kniv som vrids om i hjärtat. Ännu värre är det att höra alla kompisar som inte är singel babbla om att de fått alla dessa nallar och chokladrosor och så ska man sitta där och säga "Nej, fick du? Vad trevligt", fast man helst av allt vill strypa dem.
Svar på tråden Alla Hjärtans Dag SUGER!!!!!