• Anonym (sexig?)

sexig i strumpbyxor

Min man blir otroligt upphetsad när jag har strumpbyxor på mig, så han vill att jag ska ha på mig det när vi ligger med varandra.i början på vårt förhållande tyckte jag att det var lite knäppt att tända på strumpbyxor eftersom dom oftast ses som erotikdödare nr1,men nu efter några år så är det inte utan att jag själv kan tycka att det pirrar till lite extra när man klär sig i kjol eller klänning med strumpbyxor till,och ser min mans uppskattande blickar,är vi ensamma om den här lilla strumpbyx leken eller finns det fler som tycker att det kan kännas lite sexigt med strumpbyxor?

• Svar på tråden sexig i strumpbyxor
  • Mickis74

Tycker det är sååå osexigt....

• Pallas

Är det såna med hål i grenen, eller hur har du dem på dig annars när ni har sex?

Jag tycker det är upphetsande att ha sex med kläder på öht, själv är jag mest lack-/läderfetishist.

• Anonym (sexig?)

Oftast är det vanliga beige/svarta strumpbyxor från ica,det är inte så svårt att göra hål i grenen på dom.

• Anonym

Jag kan tycka att det känns sexigt att ha på sig stay-ups. Men inte vanliga strumpbyxor..

• Anonym

Hehe, min sambo blir också tokig av strumbyxor. Men, det är sällan jag använder det - allt för att inte trötta ut honom.

• Anonym (underbart)

Jag tänker på den där fåniga sången "ICAs Eeegna VAaaaa-rooor-som jag gjort själv-ICAs Eeeegna varoor"
    Med egenhändigt tillverkat hål i grenen, underbart!!!!!
    Min man spyr av allt vad nylonstrumpbyxor heter. Det är bara porruniform som duger, stayups alltså. Ha det så bra!

• Anonym (46)

Stay- ups i samma nylonmaterial tänder min sambo - vanliga strumpbyxor har jag nästan alltid på mig,tunna,beige,bruna..så det är han så van vid..har dem till kjol eller klänning,som jag tycker är bekväma plagg..

• diz

Min sambo tänder också väldigt mycket på strumpbyxor. Jag har sällan på mig kjol eller liknande så då tillfälle ges blir han som tokig

• Kristian vill bli pappa

stay-ups + strumpebandshållare. Inga trosor.

RAWRR!!

Ironi och sarkasm. Sån är jag.
  • imsel

min kille gillar veerkligen när jag har strumpbyxor, helst nätstrumpbyxor.. och han gillar oxå precis som "Kristian vill bli pappa" stay-ups och strumpeb.hållare.. tror jag många gör..

• Anonym

Här är strumpbyxor ett hatobjekt. Stay-ups däremot är väldigt uppskattat.

• Anonym (sexig?)

Har haft på mig kjol med strumpbyxor under hela dagen,så nu vet jag att min man ligger i sängen och väntar på att jag ska komma och lägga mig,och att jag ska "glömma" att ta av strumpbyxorna.

• Anonym

min tänder på mian gummistövlar.. det är alltså inte ett par vanliga gräna;)

• penne

Strumpbyxor är det sexigaste som finns, rumpan/underlivet inpackat i tunn glansig nylon ! Stay ups är för billiga slampor i porrfilmer och horor.

6
  • Blixtmannen2
    penne skrev 2017-10-16 18:31:30 följande:

Strumpbyxor är det sexigaste som finns, rumpan/underlivet inpackat i tunn glansig nylon ! Stay ups är för billiga slampor i porrfilmer och horor.

Håller med dej. En snygg bak blir ännu snyggare i strumpbyxor. Och känslan av att smeka baken och musen utanpå strumpbyxorna är så härlig
  • fundersam03
    Anonym skrev 2007-01-24 07:01:58 följande:

Jag kan tycka att det känns sexigt att ha på sig stay-ups. Men inte vanliga strumpbyxor..

Det ÄR sexigt med stayups... mmm
  • Gaskarl

Nylon.. Har sedan länge varit en älskare av kvinnor i nylon, nylonstrumpor/stay-ups. Men även supertunna svarta eller solbruna strumpbyxor utan ngt under... Mmmm

• Anonym (Visst)

Visst, jag tycker att strumpbyxor framhäver det kvinnliga och ökar min lust. Min fru bär dem dagligen så jag har inget att klaga på där.

• Anonym (pantyhose)

älskar också strumpbyxor, blir helt yr när jag ser ett par snygga välformade vader i svarta glansiga nylonstrumpor, helst i solsken -använder själv nylonstrumpor nästan dagligen -så skönt och spännande att ha under byxorna! puss

Svar på tråden sexig i strumpbyxor