• Celice

Vilket trosskydd är de bästa för alla dessa flytningarna?

Håller bokstavligen på att bli TOKIG, har så mycket flytningar att jag får använda binda, vilket är lagom bekvämt
    Kan ni rekommendera något bra Trosskydd som tar upp det bra?

Storken beräknas komma 070307
  • Svar på tråden Vilket trosskydd är de bästa för alla dessa flytningarna?
  • Peos Mamma

Har inget svar på din fråga men har hört att mna skall använda sålite binda och trosskydd som möjligt då det kan leda till svamp....men ibland e ju ett måste...*S*...
    Jag har alltid gillat libress....fast då bindor...aldrig behövt använda trosskydd

• Celice

Jag har med hört de, men får jag välja mellan att ha en stor pöl i trosorna och byxorna så väljer jag hellre trosskydd, libress trosskydd är riktigt dåliga, tar inte upp något alls.
    Brukar inte heller ha problem annars, men de hör väl till när man är gravid?

• MammaFia

Jag hade med mig extra trosor under andra graviditeten, så jag kunde byta ofta.
    Under första graviditeten hade jag upprepade svampinfektioner pga att jag använde trosskyd hela tiden.
    Hör med dem på apoteket. De har säkert några bra.

Varför är det så mycket månad kvar i slutet av pengarna?
  • SiLiOs

Alldays (always?) Ultra eller nått sånt använder jag och de är jättebra

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Jamirl

Libress tycker jag är bra men de är ju lite små. Jag skulle rekommendera att typ prova Tena-ladys den där jättetunna bindan de gjort reklam för, kanske inte känns så skoj. Men den håller väl bort lukt å e bra på att suga upp:)!

• Celice
    Jamirl skrev 2007-01-24 11:49:08 följande:
    Libress tycker jag är bra men de är ju lite små. Jag skulle rekommendera att typ prova Tena-ladys den där jättetunna bindan de gjort reklam för, kanske inte känns så skoj. Men den håller väl bort lukt å e bra på att suga upp:)!
    Jag har med funderat på Tena, så de kanske man skulle prova, ska höra med dom på apoteket o se vad de säger, känns ju som man kissat på sig
Svar på tråden Vilket trosskydd är de bästa för alla dessa flytningarna?