• Rix

Pampers 40: - rabatt

Fick ett inplastat kort i brevlådan på plasten stod 40:- rabatt.
    Kortet kom från pampers.

Men det står ingen ting på kortet(som är ett stort klistermärke.)

Där står det bara pampers och en bild på en söt liten som rör sig om man rör kortet.

Har nån mer fått detta????

Har ni fått med nån kupong eller hur funkar detta.

• Svar på tråden Pampers 40: - rabatt
  • Nenne 71

Jag fick typ ett vykort med tre kuponger. En 40 kronor rabatt på up och go, 40 kronor rabatt på vanliga blöjor och sedan en kupong på våtservetter.

• mammaNena

nenne: det va libero. jag fick 2 sånna, men man fick bara använda 1 per hushåll

• Nenne 71

Förlåt det var visst från Libero. Ta med ditt märke till affären och fråga. Berätta hur det gick.

• Nenne 71

Du svarade snabbt. Jag vill också ha två. Det är ju bara att utnyttja.

• Det ljuva livet

*Händig fyraåring ifarten*

• mammaNena

Ja jag kan ju ta 2 av dem som va på ena kortet och sambon de 2 andra. moahahaha

• tinkan

Ja, jag fick det idag.. Det var rabattkuponger inuti kortet, en på blöjor 40:- och en på våtservetter..

• liza4

Vart bor ni som har fått detta?

• Virris

jag har bytt efternamn nyligen och fick då 4st 40kr rabatt på Libero... alltid bra!!
    sen fick jag idag en kupong med 50kr rabatt på new born blöjor som man ska skicka till någon vän men den behåller jag själv då vi väntar smått....

vi bor i stockholm!

* Mirakel sker inte ofta, men när det väl händer - är det underbart*
  • tjej1979

Jag fick idag post från Pampers med ett kort som man kunde vicka på så att lilltjejen på vickade på rumpan. Tillsammans med detta låg ett blad med 2 kuponger, ett på 40 kr blöjor och ett på 10 kr våtservetter. Har de missat att lägga i det i din försändelse?

Liza4-Bor i Mälardalen

• Stora

Jo men Pampers stod valfritt ekomomipack o så våtservetter.

• Rix

Dom har missat rabatten i min men skulle skick den. Ringde till dom.

• Peak

ja det låg ett löst blad i med två rabattkuponger, en på 40:-rabatt blöjor och en 10:- rabatt vid pampers tvättservetter.

Svar på tråden Pampers 40: - rabatt