• happy8

villervalla barnkläder?

Jag är alltid sugen på att shoppa och letar efter lite nytt.
    och så fann jag detta såg ju jättemysiga ut och bra kombinations möjligheter till syskon.

har ni erfarenheter av dessa?

oh,vad ni är gulliga om tar er tid att svara!

Kyss

• Svar på tråden villervalla barnkläder?
  • happy8

puffar lite gran och hoppas att det finns de med lite erfarenhet av dessa plagg!

• zvartaliljan

Happy8

Jag har en overall därifrån och jag ÄLSKAR den Tyvärr är det lite lång leveranstid (1v. efter betalning) men så har de ju en fysisk butik att hålla reda på också så det får man ju ta.

Storleken stämmer bra tycker jag

• Lejån

Har haft en overall från svea star och den är sååå fin!! Superbra kvalitet!! Är också sugen på villervalla kläder, gillar randigt och velour

• zvartaliljan

Lejån

SveStars och Villervallas kvalitet är ungefär densamma Villervallas plysch är liite tunnare bara men superbra kvalitet!

Köpte en så fin sveastardress med matchande mössa förra veckan Kommer bli jättefint till våren (bild finns i galleriet)

• Lejån

zvartaliljan:
    och sååå snyggt! Har en sveastar mössa som ligger och väntar på att det ska bli vår

• AnnaGBG

Min son har några Villervalla set. Bla ett par svarta velourbyxor som är sååå fina. Tajta över rumpan och lite utsvängda. Jag är jättenöjd med kvalitén!

• happy8

zvartaviljanDet låter ju superbra!tyckte att priserna lät bra också på villervallas kläder.
    sveastar är ju lite dyrare.
    Har ni fler favoriter bland barnkläder?
    Jag är så sugen på ngt annat än katvig,molo och de märkena.
    Tycker förvisso om de ovan nämnda men nu vill ja ha lite nytt i garderoben.

Letar också efter vinter overall till en kille som har 68-74 i strl(måste vara lite cool)

Tack för att ni svarat  mig!
    Kysspå er

mamma med köp mani!

• zvartaliljan

happy8

Kika bara in i mitt galleri så hittar du massa fina märken
    Jag handlar mest katvig, molo, sveastar och IdaT. Men nu har jag även fått upp ögonen för Miniature

Svar på tråden villervalla barnkläder?