Ont i bröstet/armhålan
Åh, jag vet inte vart jag ska börja...
För en tid sen sökte jag läkare, då det hade börjat göra ont i ena armhålan och ut i bröstet. Kändes som jag var svullen, emellanåt kändes det som jag hade en stor boll i armhålan. När jag kom till läkaren så kände han lite, inte direkt mycket, och konstaterade att han kunde inte känna någon knöl, och huden var inte rodnad, så jag skulle bara släppa det tyckte han.
Men nu känns det bara värre och värre... Jag är så säker på att något är fel, men kanske jag bara inbillar mig.
Det är liksom en brännande känsla i bröstet, och emellanåt känns det lite som träningsvärk. Jag känner mig ännu mer svullen i armhålan, och på sidan av bröstet. Och det är liksom en konstant obehagskänsla.
Jag är verkligen livrädd för att det ska vara något allvarligt. Jag kan inte direkt känna någon knöl i bröstet, men någonting är det! =/
Det syns att jag är lite svullen, och som sagt, det är en brännande känsla, ömhet, obehag och emellanåt bränner det till alldeles extra och gör ont.
Någon som vet vad det kan vara? Kan det vara något farligt? Jag är livrädd för vad det kan vara, och orolig för hur jag ska få läkaren att förstå att det måste vara någonting som är fel... =(
Det här blev rörigt, men ja, ni förstår nog...