• Konvaljen

Cityakuten, fler som är galna i serien?

Tänkte starta upp en tråd för alla oss som är galna i Cityakuten, om det finns fler alltså.
    Jag missar aldrig ett avsnitt, och favoritkaraktären ör helt klart Dr Carter, har varit det ända sedan seriens början.
    Någon som vet hur många avsnitt det är kvar att sända?
    Blir det något nästa vecka?
    I vår?
    Ni ser, jag är totalt nerkörd!

• Svar på tråden Cityakuten, fler som är galna i serien?
  • ceci lia

Japp! Jag är helt galen i det! Jag har haft lite olika favoriter under årens lopp. Det tenderar att bli de som varit med längst. Just nu gillar jag Dr Carter och Susan bäst och så tycker jag att förhållandet mellan ...nej nu står det still... han från Jugoslavien och sköterskan med barn... är mysigt och kul att följa.

• Mama Bean

Dr Kovac, han är kroat och Sam, hennes son heter Alex.

Jag är rikitgt (!!) insnöad!

Ser på alla repriser som går på parabolen (två om dagen på olika kanaler )

kram Mama B.

• Mari80

Jag är också helt såld på cityakuten och har följt den från början och gråtit så många gånger......

• Gosgrodan

Jag älskar den också, vill inte missa ett avsnitt! Favoriten är även här Dr Carter, hoppas att han får bli lycklig snart, det har ju varit så mycket elände. Värst var när Dr Greene dog, jag grät hur länge som helst och deppade i veckor. Lite patetiskt jag vet...

• Mama Bean

Tillägg:
    Luka Kovac heter han, glömde förnamnet jue
    kram!

• Björkeli

Hej.

Även jag är helt såld på serien! Älskar den nästan som om den vore verklig!!

Min favorit har hela tiden varit Dr Green, men sen han fick lämnas oss,
    , har jag haft Dr Carter som favvis!

Dessutom vill jag sååå gärna att Abby o Dr Carter blir ihop igen!!
    Snäääällllaaaa!

• Mama Bean

Hmm, jag gillar också kombinationen Carter/Lockheart
    När Kem o John förlorade sitt barn (grät ögonen o hjärtat ur kroppen) så var känslan mellan Abby o John sååå fin.
    Men det känns lite som de börjar bli som bror o syster istället...eller iaf mkt bra vänner.

//Mama B.

• stanna

Här är en till som är galen i serien!!
    Gillar Dr. Carter och Abby och vill ju såå gärna att de ska bli tillsammans igen!!

(Har för övrigt sett han som spelar Dr. Carter på riktigt!!! )

• Pepsi

älskar den oxå. min tv kväll på måndagar, sen efter ER är det trauma på discovery, riktiga akuten från Usa kanon

• PrincessOfIce

Hej!
    Här är en till som är totalt insnöad...
    Tänkte bara tipsa om att de visar gamla ERavsnitt 23.00 på vardagskvällar... Och där är allas vår Dr Green med fortfarande...
    Mina favoriter är Luka, Sam, Carter, Abby och Neela...
    På tal om gamla avsnitt... Är det någon som kommer ihåg vad som hände med Dr Greens och Dr Cordays dotter??
    I de gamla avsnitten bor Corday med dottern på hotell och har lämnat maken....

Svar på tråden Cityakuten, fler som är galna i serien?