Jag är inne på VIVOs linje, men man får ju redan ha en slags högre "tolerans" för att överhuvudtaget ge sig in i sexbranschen. Det är väl knappast någon tvekan om att det handlar om någon form av sex eller porr redan från början? Varför börjar man där alls?
Carl Serung var oerhört sliskig, kunde knappt titta på honom, men just därför borde det vara _svårare_ att övertala någon till att göra sådana extrema saker mot sin vilja. Jag kanske är en mycket oförstående människa när det handlar om dessa saker, men _hur_ i allsindar kan man låta sig övertalas att pyssla med sådant, hur osäker man än är? Vilken världsuppfattning har man då? Det är djupt tragiskt och oerhört svårt att förstå vad som rör sig. Då ligger det närmare till hands att tro på att de kan tänka sig vissa saker, men blivit drogade till annat.
Jag tycker i övrigt att det är väl magstarkt att _visa_ dessa scener på TV och dessutom såpass tidigt på kvällen. Det är också på sätt och vis ett sätt att dra "nytta" av porrgubbens vidrigheter.