• Anonym

Såg ni dokumentären om Carl Serung?

Vad tyckte ni i så fall om den?

Visst varnade de för stötande bilder, men filmen med kiss- och bajssexet fick mig att tappa hakan. Alltså, jag förstår verkligen att tjejen i dokumentären gått på terapi i 10 år - man kan ju få mardrömmar bara av att se på sånt där! usch fy, säger jag bara! Jag tror visst att tjejerna blivit tvingade!
    Vad tror ni?

• Svar på tråden Såg ni dokumentären om Carl Serung?
  • karatelinda

Äsch, glömde ta bort krysset! Ger mig till känna!

• VIVO

Svårt det där,jag tror att dom har velat från början,men när dom sedan har kommit dit så har dom blivit tvingade och pressade till det och inte velat.
    Så tror jag!

• karatelinda

Jo, så tror jag också.. alltså inte att de blivit tvingade dit, de har säkert velat jobba med det från början, men sen blivit övertalade till grövre och grövre saker..
    Tyckte Carl Serung verkade vara ganska sliskig så jag är säker på att han lätt kan övertala en osäker tjej att göra nåt hon egentligen inte vill.

• Majälva

Jag är inne på VIVOs linje, men man får ju redan ha en slags högre "tolerans" för att överhuvudtaget ge sig in i sexbranschen. Det är väl knappast någon tvekan om att det handlar om någon form av sex eller porr redan från början? Varför börjar man där alls?

Carl Serung var oerhört sliskig, kunde knappt titta på honom, men just därför borde det vara _svårare_ att övertala någon till att göra sådana extrema saker mot sin vilja. Jag kanske är en mycket oförstående människa när det handlar om dessa saker, men _hur_ i allsindar kan man låta sig övertalas att pyssla med sådant, hur osäker man än är? Vilken världsuppfattning har man då? Det är djupt tragiskt och oerhört svårt att förstå vad som rör sig. Då ligger det närmare till hands att tro på att de kan tänka sig vissa saker, men blivit drogade till annat.

Jag tycker i övrigt att det är väl magstarkt att _visa_ dessa scener på TV och dessutom såpass tidigt på kvällen. Det är också på sätt och vis ett sätt att dra "nytta" av porrgubbens vidrigheter.

• oOoJOYoOo

Blev o må illa när jag såg programmet...helt sjukt!

• pl77

Han är sinnessjuk!!! Och vidrig!!!

Hur KAN man stå och kissa på någon som gråter eller försöker värja sig?!? Eller över huvudtaget för den delen?? Och sen göra nr 2...Jag får kväljningar av bara tanken!

Tur att han inte finns i landet längre......

• cuteangel

vore bättre om aste inte fanns alls...han kan döö!!!
    Varsågod att anmäl om ni vill...hatar aset!!!

• penapöna

VIVO, tror det ska stå aset.

Tycker han verkar helt sjuk, bilderna uppfattade jag knappt, kanske för att jag hade en tv med dålig bild och var så trött.

Visst har tjejerna i viss del säkert blivit tvingade, fast det är ju ingen som från början tvingade de att ta kontakt med honom. Men unga tjejer blir så lätt utnyttjade tyvärr. Hoppas bara att de blir hjälpta av sin terapi.

• TeamX

Såg ett program om honom för länge sen...flera år sen.
    Vet inte om detta var en repris men det programmet var vidrigt!
    Därför minns jag det tyvärr än.

• Minname

har sett programmet innan och igår konsentrerade jag mig på vänner... han är dock jävligt vidrig!!!

• My 2

Jag flyttar tråden till Allmänna diskussioner / Nyheter där den passar bättre.
    /Moderator MuminMy

• linapina

Minns också att jag sett ett liknande program om honom för många år sen. Kommer också ihåg alla äckliga detaljer som om jag sett det igår. Burr!

• marina7712

Helt ärligt så tycker jag att han är väldigt smart! Fattar ni hur mycket pengar han har tjänat???

Nu säger jag inte att jag gillar kiss och bajs sex, jag tycker det är vidrigt men som han själv sa så blir folk tillfrågade om att medverka, de får betalt och sen är det upp till var och en att tacka ja eller nej...

Visst är han en j*gt slemmig, äcklig typ men det var ingen som tvingade tjejerna att ge sig in i porrbranchen!

Jag tycker synd om dessa tjejer och kan verkligen förstå att dom mår dåligt men det gör dom ju faktiskt för sin egen dumhet...

Hoppas jag inte orsakar vilda diskussioner nu. Läs ordentligt så det inte missuppfattas...

Svar på tråden Såg ni dokumentären om Carl Serung?