• yaaniz

Fryser även om jag har massor av täcken på mej?!?!?!?

Varje dag fryser jag som fan..och ännu mer när jag ska sova..det spelar ingen roll hur många täcken jag har på mej..jag fryser som fan ändå...vet inte vad jag ska göra..
    vad är det för fel på mej? får panik för jag kan inte somna på nätterna för att jag ligegr och fryser så.

*fryser*

• Svar på tråden Fryser även om jag har massor av täcken på mej?!?!?!?
  • Bluescreen

Kollat sköldkörteln? BLodtrycket?

• yaaniz

har lite feber..är förkyld för tillfället men jag har haft detta länge nu..långt innan jag fick förkylningen

• yaaniz

vad kan det vara med sköldkörteln?

• skorpionen80

Gå till läkaren och kolla dig!

• Bluescreen

yaaniz; underproduktion i sköldkörteln kan leda till extrem frusenhet. Gå till vårdcentralen och ta ett blodprov! Kan även vara dåliga blodvärden som gör att du fryser, kanske!

• ellan1

Köp en värmefläkt för några hundralappar, finns på typ Media Markt.
    Vi har gjort det, eftersom jag har samma problem som du och det är SÅ skönt! Vi sätter igång fläkten ca 20 minuter innan vi går och lägger oss, sen får den stå på i ca 5-10 minuter till och så har vi ungefär 2-3 grader varmare i rummet, vilket gör stor skillnad!

• yaaniz

skorpionen80 För vad då? är det farligt att frysa så mycket?

• yaaniz
    ellan1 skrev 2007-01-25 21:02:28 följande:
    Köp en värmefläkt för några hundralappar, finns på typ Media Markt.Vi har gjort det, eftersom jag har samma problem som du och det är SÅ skönt! Vi sätter igång fläkten ca 20 minuter innan vi går och lägger oss, sen får den stå på i ca 5-10 minuter till och så har vi ungefär 2-3 grader varmare i rummet, vilket gör stor skillnad!
    men jag frös även i sommras när det var som varmast..och sen vaknar man svettig :S
  • yaaniz
    Bluescreen skrev 2007-01-25 21:02:22 följande:
    yaaniz; underproduktion i sköldkörteln kan leda till extrem frusenhet. Gå till vårdcentralen och ta ett blodprov! Kan även vara dåliga blodvärden som gör att du fryser, kanske!
    okaj..men vad menas det med underproduktion då? är det farligt? vad gör man åt det?
Svar på tråden Fryser även om jag har massor av täcken på mej?!?!?!?