Spray Blonde schwarzkopf
Nån som har provat det i hela håret?? Hur blev resultatet.. ?? Är produkten bra??
Nån som har provat det i hela håret?? Hur blev resultatet.. ?? Är produkten bra??
Spray blondeprodukter skall _ALDRIG_ användas. Man blir orange!
(tro mig, jag har testat, det blev horribelt och jag fick färga hela mitt hår efteråt..)
Orange hårig?? det var värst
Jag håller inte riktig med, jag har använt flera olika sprayprodukter och alltid fått jättebra resultat.
Den jag använde senast heter Schwarzkopf Poly Blonde och funkar toppen. Det beror ju dock på vad du har för hårfärg innan.
trulsa79
Ja det är den jag har hemma.. Är ju blond innan.. Törs man spraya hela håret med den.. plus hårbotten?
Men för att få bra resultat så måste du vistas i solen, det funkar inte med hårfön som det står på flaskan. Skulle nog ändå rekommendera att du tonade håret med vanlig färg istället.
När jag testade var jag ljusblond och aldrig färgad innan..
Aran, vad har du för hårfärg nu?
Jag har sprayat hela håret + hårbotten, men hårbotten ska du inte exponera för solen för länge då, för man kan lätt bränna sig.
ljuslond
Ska du åka på semester? Annars skulle jag nog köpa vanlig hårfärg.
funkar inte med fön?? Det står ju på förpackningen hmmm , nu är det ju inte sommar direkt.. vill ju inte sitta på altan i solen i detta kalla väder