• Lundatjej78

Har hittat ett Maestro card

Ska naturligtvis klippa sönder det och skicka in det som det står på baksidan av kortet. Det står att man får hittelön för detta, nån som vet hur mycket det kan röra sig om? Kan tänka mig att det inte är särskilt många kronor men skulle vara kul att veta vad man har att vänta sig!:)

• Svar på tråden Har hittat ett Maestro card
  • Alle

Kontakta MasterCard och fråga!

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • Nettis1975

Egentligen har kortet inget värde och borde inte ge någon hittelön, men om Mastercard utlovar det så klipp inte sönder det, då är det ännu mer värdelöst-

• brokig

men det står ju att man ska klippa sönder det och skicka in det.

Hittelön utlovar de väl för att man ska bemöda sig med att skicka in kortet så att ingen annan kan missbruka det.

• Alle

På mitt Visa Gold står det "reward given, if found cut in two pieces and send..."

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • Eldna

Ingen aning om vad det ger i hittelön.
    Men gör som det står och klipp sönder och skicka in. Skicka med avsändare om du nu vill ha hittelön...

Hittelön får du för att du skickar in det så att ingen skum typ får tag i det och kan kopiera det eller missbruka det. Har man tappat ett kort och spärrat det så får man ett nytt med nya koder, så att det skulle bli ännu mer värdelöst för att du klipper sönder det och inte skulle få någon hittelön så som Nettis säger är fel. Dom kommer ändå inte återanvända just det kortet.

Visste inte att Maestro hade hittelön, men det var ett tag sen jag hade deras kort.

• Arga Klara

Jag har för mig att jag fick 100 kronor när jag gjorde så en gång för länge sedan!

• Lundatjej78

Oki, tack för svaren! Har klippt det i två bitar och postat det precis :)

Svar på tråden Har hittat ett Maestro card