• Anonym (Mr small)

kondomen glider av...

jaha nu har vi slutat m p-piller och kör m kondom istället. Men de gånger vi haft kondom(3 ggr hittills) glider den av. Vi har haft Profil och Chosan, finns det nåt annat märke som är lite tajtare eller nåt? För jag antar att det är storleken som är problemet, eller vad tror ni?

• Svar på tråden kondomen glider av...
  • Anonym

Köpte nån på kondomerian som var alldeles för liten åt min man... Ska kolla vad den hette

• Anonym

Äsch de hade stängt... Hittade en Gamp var det, de var små...

• Anonym

se till att förhuden inte åker bak för mycket när den sätts på. Då glider den lättare av. För fram förhuden lite när den ska på, men lämna lite luft där framme såklart

• Moch

Den är inte påsatt utoin då ?

• Skusan

På hela tiden med så snoppen inte hinner bli kladdig/våt/fuktig/salivig tex? Då gliiiider dom med av...

• Anonym (jag)

Ett tips är att sätta på en "gummidelfin"!!

• MrM

Får göra som med skridskorna och fylla ut med en "iläggssula". Tidningspapper kanske.

Mvh

• Anonym (jag)

Vadå tidningspapper???

• Anonym

beställde kondomer från nätet, det var en mixad förpackning med jordgubbs smak,mintsmak och olika dofter.När de kom var de så små så sambon frågade om jag tänkt ha sex med en minikuk,hihi.

• Anonym

rfsu:s "mamba" är en kondom som är lite mindre

• Anonym

Gamp Supertight måste jag rekomendera

• Anonym (Mr small)

tack för alla goda tips, får se vad vi ska testa...
    Tidningspappret lät ju som en höjdare iallafall

• Anonym

Tror inte det är storleken som är problemet.
    På min första kille gled den av och han hade både grov och lång så den satt tajt...

• Ellatösen

Testa att sätta en penis ring över kondomen, det kanske kan funka. annars fins ju karlssons klister...

Svar på tråden kondomen glider av...