• reserverad

SHIT! Hur oppna mobil utan PUK-kod?

Mobilen visar att jag maste skriva in puk-koden som jag inte har! Finns det nagot satt att fa upp telefonen pa utan att lamna in den och utan puk-kod? Kan telebolaget losa det over telefon eller maste den lamnas in?

• Svar på tråden SHIT! Hur oppna mobil utan PUK-kod?
  • Sanber

näe tyvärr så måste man ah puk koden..har du den inte kvar skcikas den till din hemadress!

Attans!

Mamma Till Underbara Casper alias Cappe Cappelito!
  • reserverad

Snalla, sag att du skojar. Jag ar inte hemma och kommer inte att vara hemma heller pa ett tag. Finns det verkligen inget annat satt?

• Sanber

inte vad jag vet..men hmm...ring ditt telebolag och förklara läget...
    kanske rä "rätt" person som svarar och kan göra ett undantag!

men då jag ahde råkat göra sådär så sa de att jag MÅSTE ha puk kod och att den ges inte ut över telefonen så de skcikade den hem...å det tar ju någar dagar...inte kul alls!

men försöka går ju!
    Smöra å flörta hej vilt*skrattar*

• Sanber

hmm...du kanske kan gå in i typ en telia butik om du har telia..kanske de kan hjälpa dig på plats?

• reserverad

Hoppas jag far en kille som svarar, da javlar ska jag florta som aldrig forr!

Kan inte ga till Telia tyvarr da jag ar utomlands. Men i varsta fall far jag vanta nagra dagar alltsa pa posten och be nagon ga och kolla posten at mig och ge mig koderna over telefon.

Men dom skickar val ut dom samma dag iaf? Och sen tar det en dag pa posten, alltsa sa jag borde ha koderna senast tisdag eller onsdag va?

Tack for hjalpen forresten Sanber!

• jeannette

jy det finns en sett i alla fala för mig var det så

jag har abonemang med telenor
    o genom att man har abonnemang med telenor så har man rätt att loga in sig med sin telefon nummer o en egen kod som man väljer själv att bli inloggad på deras sidor...där inne hittade jag min puk kod.

kola med din abonnemang

lycka tilll

hoppas du har oxå nån abonnemang sida som kan ge dig din auppgifter

Svar på tråden SHIT! Hur oppna mobil utan PUK-kod?