• luzorsus

Clinique.nån med erfarenhet?

Funderar på att prova Cliniques skönhetsprodukter, rengöring, ansiktsvatten och lotion. Någon med erfarenhet? Är det bra grejjer?

• Svar på tråden Clinique.nån med erfarenhet?
  • mase

Japp. har hela tre stegs grejen. tycker det är bra grejer
    men tycker att sminkborttagningen är sådär.

deras puder är suveränt.

• Meli o Neo

Skitbra grejer!!!!!!!
    Jag har grovporig hy som lätt kan se sliten ut och samla smuts i porerna och deras rengöringsprodukter är SÅ bra för min hy.

Puffar särskilt för pore minimizer produkterna i deras sortiment.

• Snart kanske

jag har samma serie och är jättenöjd

När ska det bli vår tur??
  • Lisa 74

Jag har väldigt känslig hy, så för mej har dessa produkter inte varit bra.

• HumDis

Jag tycker om deras produkter. Funkar bra för min blandhy.

Dessutom är Clinique ett av de mest allergivänliga märkena vilket jag gillar.

/ HumDis
  • hot chocolate

Clinique är bra. Jag gillar sminkborttagningen jättemycket. Fast jag använder inte tvålen, det blir för torrt för mig, och ansiktsvattnet använder jag bara ibland. Men bra smink o bra hudkrämer!
    Men jag får varken bättre eller sämre hy, för mig beror finnarna på hormonerna runt mens.

• Starlight10

Precis som Hot Chocolate kan ja inte heller använda tvålen blir så torr av den! Men annars e de bra produkter.

• Helen76

Tycker inte om den alls.
    Det är dyra produkter (eller har varit i alla fall) så är man osäker så kan man vända sig till någon som gör ansiktsbehandlingar som kan rekommendera olika märken och produkter som passar din hudtyp.

• Sussi75

Jag gillar Clinique
    Använder främst mousserengöringen i pumpflaska och ansiktcremen Total Turnaround. Den är helt suverän. Man blir så slät och len i ansiktet av den Jag har blandhy med dragning åt det torrare hållet nu på vintern och dessa har funkat bra på mig iaf.

Svar på tråden Clinique.nån med erfarenhet?