Clinique.nån med erfarenhet?
Funderar på att prova Cliniques skönhetsprodukter, rengöring, ansiktsvatten och lotion. Någon med erfarenhet? Är det bra grejjer?
Funderar på att prova Cliniques skönhetsprodukter, rengöring, ansiktsvatten och lotion. Någon med erfarenhet? Är det bra grejjer?
Japp. har hela tre stegs grejen. tycker det är bra grejer
men tycker att sminkborttagningen är sådär.
deras puder är suveränt.
Skitbra grejer!!!!!!!
Jag har grovporig hy som lätt kan se sliten ut och samla smuts i porerna och deras rengöringsprodukter är SÅ bra för min hy.
Puffar särskilt för pore minimizer produkterna i deras sortiment.
jag har samma serie och är jättenöjd
Jag har väldigt känslig hy, så för mej har dessa produkter inte varit bra.
Jag tycker om deras produkter. Funkar bra för min blandhy.
Dessutom är Clinique ett av de mest allergivänliga märkena vilket jag gillar.
Clinique är bra. Jag gillar sminkborttagningen jättemycket. Fast jag använder inte tvålen, det blir för torrt för mig, och ansiktsvattnet använder jag bara ibland. Men bra smink o bra hudkrämer!
Men jag får varken bättre eller sämre hy, för mig beror finnarna på hormonerna runt mens.
Precis som Hot Chocolate kan ja inte heller använda tvålen blir så torr av den! Men annars e de bra produkter.
Använder allt, både rengöring och smink... Är jättenöjd!!
Tycker inte om den alls.
Det är dyra produkter (eller har varit i alla fall) så är man osäker så kan man vända sig till någon som gör ansiktsbehandlingar som kan rekommendera olika märken och produkter som passar din hudtyp.
Jag gillar Clinique
Använder främst mousserengöringen i pumpflaska och ansiktcremen Total Turnaround. Den är helt suverän. Man blir så slät och len i ansiktet av den Jag har blandhy med dragning åt det torrare hållet nu på vintern och dessa har funkat bra på mig iaf.