• Angiie

Någon annan med Bichon/Pudel/vit fluffig liten hund ? ;)

Tänkte eftersom jag inte hittar någon tråd med små vita fluffiga hundar så kan jag väl starta en egen, vill gärna ha kontakt med folk med en bichon frisé precis som jag, men har ju kärlek för alla andra vita fluffiga saker oxå =)
    Så varför inte sitta här och diskutera våra hundar :D

• Svar på tråden Någon annan med Bichon/Pudel/vit fluffig liten hund ? ;)
  • Gos Mys

Äger inga vita men har bilder på vita pudelvalpar vi hade hemma på socialträning ett tag :) Mina hundar är förövrigt väldigt fluffiga, dock så är dom 3 svarta och en aprikos :D

• MinSeth

Jag har en Bichon! Devil är inte särskilt fluffig...försöker ha honom korthårig då vi får så dåligt samvete när han inte får den pälsvård han ska...

• Angiie

Naww, vad sött :) fluffiga hundar är alltid bra :D

MinSeth, jag håller Chucky väldigt korthårig med, hahaha, samma här! vi glömmer bort att borsta.. plus att nu på vintern ser han ut som en jävla snöboll om han har för långt hår =)

• Angiie

Nu har vi börjat med ensamhetsträningen för dagen, går mycket bättre än förra gången då dom inte hade något godis eller toarullar att leka med =) Tyson är lugn och fin och bryr sig inte så mkt :D Men chucky är ju den träningen går ut på att förändra, och just nu säger han inte särskilt mkt :D

Svar på tråden Någon annan med Bichon/Pudel/vit fluffig liten hund ? ;)