• soffi86

Inflyttningspresent - detta ok?

Tjing,

Jag vill ge min kille en RIKTIGT FIN inflyttningspresent (han har köpt världens finaste lägenhet på Rörstrandsgatan som nu äntligen efter 4 månader av renoveringar är färdig)
    Jag skall nog eventuellt flytta in där sen men kan inte det just nu pga kurs etc. Så VAD skall jag köpa?? Gärna något som vi båda kan ha nytta av och som är lite speciellt och kul. Pris är inte så viktigt.

• Svar på tråden Inflyttningspresent - detta ok?
  • julmusten

Hur kul tycker han att koksatteraljer ar??

En KitchenAid Mixer ar ju fantastisk:

www.williams-sonoma.com/products/sku7662182/index.cfm&cm%5Fsrc=None

Men det ar ju kanske en present mer till dig an till honom.

Hmmm... Vinkyl kan ju vara kul kanske?? Espressomaskin? Eller en kaffemaskin som kan gora lite allt mojligt, inte bara espressossar, (jag dricker inte kaffe sa jag ar askass pa vad de kan och inte kan gora, men det ar ju kul att ha en rolig kaffemaskin anda).

En plasma-TV, eller ljudsystem?

Det gar ju att greja nastan vad som helst egentligen. Ha kul!!

• soffi86

Åh menar du den där som är lite mer retro inspirerad som man kan köpa på verner o verner i blandannat rött o heter kitchen aid o finns som mixer o bakassistent? för de har vi redan. Han har en kaffemaskin redan + en såndär platt Tv som sitter på väggen o hemmabio etc. Vinkyl njaaae...

inga andra förslag?? Men de var bra annars! tack så mycket!

• Jessica24

* Lyxiga sängkläder
    * En hel uppsättning med grejor till balkongen (om han har en sådan). Möbler, krukor, växter, ljuslyktor, "golv" osv.
    * Mysiga, trendiga plädar
    * En korg med kryddor, oljor, vinäger osv. (Passar bra då ni kan laga middagar tillsammans) Flört

♥ Victor 14/3-2006 ♥
  • JeaJea

Du kan köpa ett blomsterabbonemang. Nya snittblommor varje fredag i ett år.
    Eller något lite mer grabbigt - en draught master, kall fatöl alltid. Den gillar min man.

• soffi86

Skitbra!! Funderar på att köpa flera saker. vad tycker ni om en hundvalp? En jack russell terrier har vi alltid velat ha! Nu har han ju plats också! innan hade han ju bara en trea o nu har han äntligen en femma.

• JeaJea

Vi har en hund och den hårar och vill ut och kissa. Men gillar ni det och vill båda och kan ta med den på jobbet eller har någonstans den kan vara på dagarna så varför inte.

En annan bra inflyttningspresent kan ju vara homestyling.

• julmusten

Jag skulle inte vilja att nagon kopte hund at mig, for jag skulle vilja se hur hunden ar sjalv liksom.

Om man kan kopa mixern pa Verner och Verner vet jag inte, jag vet inte ens vad Verner och Verner ar tyvarr!! Men ar det en koksgeradsaffar sa finns den sakert dar.

Ah vet du vad som ar jattebra? En dammsugarrobot!!! Den programerar man och sa dammsuger den automatiskt liksom. SKall se om jag kan hitta en sida med det.

store.irobot.com/product/index.jsp

En grill till balkongen om det finns nan med kanske???

• soffi86

Åh Julmusten!!! Tack tack tack!!! Den perfekta presenten!!!!!! thank u sooooooooooooooo much!!! Jag har precis vart o köpt en stor mortel som jag skall lägga ett presentkort på massage i och sen så skall jag komma med dammsugarroboten under armen!!! åh perfekt ju!!!

Jo mixern o bakhjälpen fick vi lite billigare för en av hans vänner hade ngn kontakt på en av verner o vernrarna (köksgeråd affär). Annars kan jag inte tänka mig att min guy skulle köpt dem - men de är ju sååååååå snygga o efter lite tjat så...

Tack alla andra underbara också by the way för all hjälp!

Svar på tråden Inflyttningspresent - detta ok?