• stinaliza

kissnödig = äl??

En kompis till mig sa att hon alltid känner sig extremt kissnödig när hon har ägglossning. Även om hon springer på toan så går det inte över - som en överfull blåsa hela tiden under nån dag eller två. Har aldrig hört talas om det som ett äl-symptom. Fler som har det?

• Svar på tråden kissnödig = äl??
  • Melami

Så har jag kännt i en vecka nu... Jättejobbigt, får gå upp en gång i timmen på natten oxå...Vet inte vad det beror på, hade dock vad jag tror ägglossning för en vecka sedan, men jag har svårt att tro att det beror på det....

• Hjärtebebis

Hmm.. intressant fundering. Så har jag haft ett flertal gånger men aldrig kopplat det till äl. Måste fundera på det nästa gång om det stämmer.....

• lisson

Hmmm, för mig har det känts så när jag varit gravid (två mf under hösten), men aldrig vid ÄL.

• Melami

Jag tror inte mitt "kisseproblem" har med ÄL att göra...Jag börjar bli smått förtvivlad, har som sagt haft detta en vecka nu....Det är så obehagligt för det känns som sagt som om jag är kissig hela tiden och när jag kissar så när det sista kommer så känns det som om blåsan håller på o sprängas....
    Har haft urinvägsinfektioner hela hösten med enl. proverna är jag nu frisk, kan det vara överakriv blåsa eller nåt?

Svar på tråden kissnödig = äl??